Klacht: Wederom wachten

op 03 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tussen 09.00 en 13.00 zou ik een pakket ontvangen, maar wederom helemaal niks. Ik geef een vrije dag op voor niks, en ik heb vamavond een verjaardag, en dan moet ik aankomen zonder kado. Doodmoe word ik van DHL. Zodra ik iets bestel, en er staat “word bezorgd door DHL” hou ik me hart vast, en ja hoor! Ik had gelijk!

Gewenste Oplossing:

DHL Opdoeken, en PostNL het over laten nemen, nooit geen gezeur mee

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 03 juli 2017 om 14:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Het is goed mogelijk dat u geen bezorger heeft gezien, er is namelijk geen zending gericht aan uw adres. Deze zending staat wel op uw naam, maar is gericht aan een ander adres. Mijn advies daarom te overleggen met de leverancier of zij wel het goede adres hebben meegegeven. Het volgens onze gegevens afgeleverd bij de buren van het andere adres. Mijn advies is om met vragen over uw zending contact op te nemen met onze klantenservice, alle contact mogelijkheden vindt u hier: https://www.dhlparcel.nl/nl/contact-particulier

Hartelijke groet,

Tom
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Sephoralis