Klacht: Wederom te late aflevering.

op 03 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij wederom een nieuwe bestelling nog steeds geen pakketje ontvangen terwijl deze tussen 9-13 vandaag op 1 juli zou worden bezorgd. Volgens de track and trace code is de bezorger nog niet eens onderweg en het is nu 17:15. Ook vaak gehad dat de bezorger niet eens aanbelt en vervolgens zegt dat er niemand thuis is.

Gewenste Oplossing:

Als het pakketje op tijd word geleverd + als er gewoon wordt aangebeld. Wij zijn gewoon thuis.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 03 juli 2017 om 15:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Volgens onze gegevens kon uw pakket wegens onvoorziene omstandigheden helaas niet afgeleverd worden. Het depot heeft daarom overmacht gemeld. Het spijt me dat u hierdoor langer op uw pakket heeft moeten wachten. De zending wordt vandaag aangeboden tussen 14.00 - 18.00.

Hartelijke groet,

Tom
Webcare DHL Parcel

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 03 juli 2017 om 18:38 geantwoord

Er is wederom niets afgeleverd op het door u vermelde tijdstip. Wederom ook geen briefje in brievenbus gevonden. Waarom gaan bedrijven nog met DHL in zee? Dit kost je klanten!

Alle klachten die gemeld zijn door Hechda