Klacht: Wederom te laat voor pakjesavond

op 19 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

PostNL is dit jaar weer te laat met het bezorgen van de pakjes voor pakjesavond.
Krijg doodleuk een bericht dat de pakjes morgen worden bezorgd. Ja dan is het geen pakjesavond meer PostNL. Kunnen jullie tijdens feestdagen niet meer personeel laten werken en pas stoppen met werken als alle pakketjes afgeleverd zijn. Dat doen normale bedrijven ook.

Gewenste Oplossing:

Welgemeende excuses voor het te laat bezorgen. Meer kan ik niet bedenken, het is toch al te laat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 29 december 2017 om 11:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Parbhoesingh,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg jammer om te vernemen dat uw pakket na pakjesavond is bezorgd. Graag reageer ik op uw bericht.

In de aanloop naar Sinterklaas zijn er enorm veel online bestellingen geplaatst. We hebben uiteraard met inzet van extra personeel ons uiterste best gedaan om alle zendingen tijdig te bezorgen. Bij een klein deel van de pakketten is vertraging ontstaan, deze zijn uiteraard alsnog afgeleverd. Mijn excuses voor de overlast die u hiervan heeft ondervonden.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door lucienne89