Klacht: Wederom super slechte DHL service

op 24 juli 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik kocht gisterochtend bij een Omoda winkel een paar schoenen voor de vakantie waar wij morgenochtend naartoe rijden. Ze hadden de juiste kleur niet op voorraad. Maar door DHL kon het dezelfde avond nog bezorgd worden. Mooie service dacht ik.

Ik kreeg een bevestiging id mail dat ze diezelfde avond tussen 18h en 21h langskwamen. Helaas niks gezien. Wel werd de status van de order gewijzigd om 21.02 naar bezorging de volgende dag tussen 18h en 21h.

En je raadt het al…ik schrijf dit kort na 21h en jawel, weer niemand. En de status is doodleuk weer een dag opgeschoven naar morgenavond tussen 18h en 21h. Als wij al onderweg naar Frankrijk zijn.

Lekkere service DHL! En helaas niet de eerste keer. Echt al het zoveelste incident dat ik heb met DHL. Er is al meerdere malen iets ‘zoek geraakt ‘ en en al meerdere malen lag er een briefje in de bus dat we niet thuis waren op momenten dat we ongeveer naast de deur zaten te wachten en werd er dus zonder aan te bellen snel een briefje gebruikt als excuus voor een logistieke fout of heling of nog iets wat ik niet wil weten.

Inmiddels probeer ik een ander (online) winkel te zoeken als ik zie dat er met DHL gewerkt wordt. Geef mij naar Postnl of desnoods DPS. Alles liever dan deze prutsers. En dat raad ik iedereen aan!!

Als mijn pakket wel op tijd en conform afspraak bezorgd wordt en ik niet aan het lijntje gehouden wordt.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 24 juli 2020 om 12:46 geantwoord

Goedendag,

Ik heb uw zending bekeken en ik kan me voorstellen dat u hiervan baalt, de zending is door gepland naar morgen. Volgens onze gegevens is de bezorger op locatie geweest, spijtig maar waar kan ik niet beoordelen wat er precies mis is gegaan. De zending staat voor vandaag weer op de planning, mijn oprechte excuses voor het ongemak.

Mike

Alle klachten die gemeld zijn door Smeel