Klacht: Wederom rouwpost niet ontvangen

op 21 juni 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 15 april jl had ik een rouwkaart moeten ontvangen van mij overleden oud buurvrouw, maar heb deze nooit gehad.
Afgelopen donderdag 14-06 had ik een wederom een rouwkaart moeten ontvangen en ook deze is nooit bezorgd.
Uiteraard vraag ik mij af wat er nog meer nooit is ontvangen.

Dat er wordt uitgezocht wat er mis gaat. Gelukkig kan ik de informatie over de uitvaart bij andere krijgen anders had ik niets geweten.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 21 juni 2018 om 13:05 geantwoord

Geachte mevrouw Brandt,

Ten eerste wil ik u condoleren met uw verlies. Ik vind het heel kwalijk om te vernemen dat u deze rouwkaart niet heeft ontvangen en dat dit eerder in april met een andere rouwkaart tevens is voorgevallen. Mijn excuses hiervoor.

Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat u inmiddels contact heeft opgenomen met onze klantenservice en dat hier een klacht over is opgemaakt. U zal hier geen verder bericht over ontvangen, maar wij zullen deze melding gebruiken om dit in de gaten te houden en onze dienstverlening in de toekomst te kunnen verbeteren.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http:www.postnl.nlklantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Patmelis