Klacht: Wederom pakketje kwijt

op 14 april 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wederom is PostNL een pakket van mij verloren. En opnieuw is de mededeling: u heeft het niet verzekerd, onze welgemeende excuses, maar wij doen verder niks.
Ze willen dat je extra betaalt om de garantie te krijgen dat ze hun werk goed uitvoeren en je pakket bezorgen.

Nooit, nooit en dan ook nooit iets versturen met PostNL! Zelf geen brief!

Gewenste Oplossing:

Bij een passende schadevergoeding

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

7 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw,Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een pakket. U geeft aan dat het pakket verloren is gegaan en dat u niet tevreden bent over de klachtenafhandeling. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.Hoewel ik uw frustratie begrijp wil ik u erop attenderen dat u akkoord bent gegaan met de Algemene Voorwaarden op het moment dat u een standaard pakket via PostNL verstuurt. Bij schade aan of verlies van een standaard zending komt u niet in aanmerking voor een schadevergoeding. Uiteraard is het voor u als afzender wel mogelijk om een klacht in te dienen.Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:- de track en trace code van het door u verzonden pakket; - de volledige naam en adresgegevens van de geadresseerde van het pakket; - uw eigen volledige naam, adresgegevens en telefoonnummer ter registratie van de klacht.Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Mocht u de gevraagde gegevens niet openbaar willen delen dan kunt u het beste via een andere weg contact opnemen met de klantenservice.Met vriendelijke groet,PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Renevanb

7 maanden geleden - Ja het is duidelijk dat ik er zelf voor kies om iets met jullie te versturen. Daar heb ik nu wel van geleerd en zal ik NOOIT meer doen.Wel fijn dat u mij hier nog even de les leest en toegeeft dat jullie geen enkele verantwoordelijkheid nemen voor het falen van jullie logistieke proces.Ik hoef geen klacht te laten noteren want jullie klantenservice was al duidelijk dat jullie hier NIETS mee gaan doen.Ik ga me weer richten op goede patiënten zorg leveren in deze tijden. Succes met geld verdienen aan spullen van anderen kwijt te raken!

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 14 april 2020 om 14:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk bedankt voor uw reactie. Ik begrijp uiteraard uw teleurstelling en het is ook kwalijk wanneer een zending niet aankomt, maar wanneer het niet verzekerd is verzonden is een vergoeding niet mogelijk. Ik begrijp dat u dan ook liever geen aanvullende informatie meer wil doorgeven. U bent uiteraard vrij in het kiezen van een andere vervoerder.

Aan de hand van uw e-mail adres kan ik inderdaad zien dat er meerdere klachten geregistreerd staan. U ontvangt hier verder geen terugkoppeling over, maar wij gebruiken deze klachten uiteraard wel om dit intern te bespreken en de bezorging te verbeteren.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Heeft op 14 april 2020 om 14:51 geantwoord

Mooie samenvatting.... oproep aan iedereen die dit leest: verstuur niet met PostNL. Het is zonde van je geld, want ze zijn nog de duurste vervoerder ook. Zeg dit voort!!!!

Alle klachten die gemeld zijn door Renevanb