Klacht: Wederom pakket niet bezorgd ondanks bewonen aanwezif

op 04 juni 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

meerder malen via internet een bestelling geplaatst. vanuit de webwinkel krijg ik netjes te horen dat bestelling verwerkt is, en bij dhl aangemeld is. bij 2 bezorgingen te horen gekregen dat bewoner niet aanwezig was terwijl dat wel het geval was. en 1 maal toen ik daadwerkelijk niet thuis was werd het pakket bij de buren afgeleverd met de melding bewoner heeft het pakket ontvangen. helaas werd er geen standaard aflever kaart bij mij bezorgd dat dit het geval was en dacht ik zelf dat deze bestelling ontvreemd was door de bezorger. gelukkig kwamen men buren na 2 dagen alsnog men pakket bezorgen wat bij hun was afgeleverd.

dat de huidige wederom niet bezorgde pakket zo spoedig mogelijk word bezorgd. en dat daarbij de verzendkosten van deze 3 problemen word terug betaald.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 04 juni 2018 om 12:59 geantwoord

Beste meneermevrouw Werkhoven,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Op deze manier kunnen wij onze dienstverlening verbeteren. Wat vervelend om te vernemen dat de levering van meerdere zendingen niet naar wens is verlopen. Op basis van uw adresgegevens vind ik nu een pakket afkomstig van CLS Healthcare B.V. die inmiddels is afgeleverd (vandaag).

Uit uw bericht maak ik op dat u eerder onterecht 'niet thuis´ bent gemeld en dat uw pakket een keer bij uw buren is afgeleverd zonder dat u daar van af wist. U geeft tevens aan daar geen berichtgeving van te hebben ontvangen. Dat is natuurlijk zeker niet netjes en daarom zal ik daar dan ook gelijk een melding van maken bij het depot. Voor wat betreft de gemaakte verzendkosten verwijs ik u graag door naar de verzender van het pakket. Omdat u niet rechtstreeks aan ons iets betaald heeft, komt u ook niet in aanmerking voor het aanvragen van een vergoeding. Uitsluitend de verzender, oftewel onze opdrachtgever, is de gemachtigde partij om eventueel bij ons een schade vergoeding aan te vragen dan wel claim bij ons in te dienen. Mijn oprechte excuses voor het ontstane ongemak in ieder geval.

Voor verdere vragen of opmerkingen, neemt u dan contact op met onze Klantenservice.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Vivian
DHL Parcel (Netherlands) B.V.
Customer Service Advisor
www.dhlparcel.nl
088 – 345 4300

Alle klachten die gemeld zijn door rwerkhoven