Klacht: Wederom pakket niet aangeboden

dannyvandenberg op 01 september 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

PostNL heeft mij deze ochtend laten weten, dat de chauffeur zou zijn aangesproken door zijn leidinggevende. Dit omdat ”toen” 3 pakketjes niet zijn aangeboden, werkende bel, werkende deurklopper en pakketbox.
Echter……vandaag is hij wederom ( LT837981657NL) niet aangeboden. Gaat PostNL mij wederom gouden bergen beloven en beterschap? Of het nu eindelijk eens oplossen na 4 klachten in 1,5 week.

Zie klacht nummer 5 19/08 12:18:
LF02 1869 640F R

14:05 19-08-21
Toevallig hem (bezorger) net gesproken bij het afleverpunt, hij heeft aan dat hij niet gaat omrijden voor 1 adres, of 200 meter lopen (wat 35 meter is, en 3 meter als hij gewoon aan de andere kant de straat in rijdt) voor 1 adres. Hij zegt dit met zijn baas te hebben besproken, hij zegt dat deze hem begrijpt. Hij kan namelijk vanaf de steenslag gewoon de straat inrijden ipv groenestraat, dat wil hij niet want normaal komt hij hier niet aldus de bezorger.

dat het nu ECHT opgelost wordt.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht dannyvandenberg

1 jaar geleden - Zie inmiddels klacht.nl ID's 998639 998638 (nieuw) , 997717, 997672, 997668, 997562 Zover ik heb kunnen navragen heeft de hele straat hier momenteel last van.

Reactie van de melder van de klacht dannyvandenberg

1 jaar geleden - inmiddels is het probleem nog steeds gaande!

Heeft op 13 september 2021 om 09:21 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een pakket bezorger van ons. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan mij voorstellen dat het meer dan vervelend is als er beterschap is beloofd en in de praktijk worden pakketten nog steeds niet aangeboden op uw adres. Ik wil u adviseren om bij een klacht over het niet aanbellen ook de track trace code er bij te vermelden zodat de juiste persoon hierop kan worden aangesproken. Mijn welgemeende excuses voor het ongemak.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door dannyvandenberg