Klacht: Wederom: onbeschofte bezorger

op 14 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er was een ONTZETTEND onbeschofte bezorger bij Cityhub Amsterdam rond 16.00 uur Bellamystraat 3, woensdag 13 dec.
Deze jongen wilde een pakket voor de buren afleveren, na een onenigheid stormde hij de deur uit en sloeg met de deur. Wij zijn een hotel, onze gasten hebben alles meegekregen. Hij is vaker bij ons geweest, om een pakket voor de buren af te geven. Wij nemen deze niet meer aan omdat ons hele kantoor vol staat ermee. Hij wilt geen ‘Nee’ horen en weigert te luisteren naar ons verzoek om het pakket elders te leveren. Hij is erg onbeschoft, hij heeft gescholden en met de deuren geslagen. DIT KAN NIET.

Gewenste Oplossing:

Hij mag nooit meer hier een pakket afleveren. Wij willen deze onvoorspelbare onprofessionele man hier niet meer binnen hebben.
Beschrijving: 1.75 (max), kort kapsel zwart stekel haar. Licht getint, spreekt erg goed Nederlands. Maar het was geen 'hollander'. Vriendelijk gezicht en vrij sympatieke houding voordat hij zijn zin niet krijgt. Erg kort lontje.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 14 december 2017 om 15:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,

Wat vervelend om te horen dat u dit zo is overkomen! Ik kan me goed voorstellen dat u hier van baalt. Ik zal hier intern een melding van maken richting de betreffende chauffeur, om herhaling in de toekomst te voorkomen. Excuses voor het ongemak!

Met vriendelijke groet,

Mike
DHL Parcel Webcare Team Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door RMJ