Klacht: Wederom niet tussen de opgegeven tijd aankomen

op 07 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er zou vandaag een pakketje worden aangeboden tussen 12.00 en 14.00 uur. Desbetreffend pakket is een uur later nog steeds onderweg. Helaas is dit niet de eerste keer dat dit gebeurd, vorige maal hebben wij op een pakketje zitten wachten die ook tussen 12.00 en 14.00 aangeboden zou worden, vervolgens staat de bezorger om 16.00 uur voor de deur.

Planning van dit bedrijf is echt diep en diep triest. Voor dit soort ongein moet je al een dag gaan vrij nemen omdat ze de aangegeven tijd niet kunnen waarmaken. Ik snap best dat een bezorging vertraging kan oplopen, maar inmiddels gaat het om uren dat men later aankomt.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ze een pakket eens netjes op tijd aanbieden, zodat ik geen uren hoef op te nemen omdat de planning van PostNL RUK is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 07 augustus 2017 om 13:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Mater,

Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij te horen dat de bezorger niet binnen de aangegeven tijd voor uw deur stond. Ik kan me voorstellen dat dit voor u erg onhandig is. Mijn excuses voor het ongemak.

Wij doen ons best om in te schatten wanneer de bezorger bij u langs zal komen, maar dit lukt helaas niet altijd. Dit kan komen doordat de bezorger meer of minder pakketten bij zich heeft dan normaal, of door verkeersomstandigheden. Het aangegeven tijdvak is dan ook een indicatie en geen garantie. Wanneer de voorspelde bezorgtijden structureel niet gehaald worden, passen wij deze aan.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door DMT_Machine_Elf