Klacht: wederom niet leveren binnen afgesproken tijd.

op 06 juni 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor de vierde keer dit jaar is een pakket van post.nl niet in de afgesproken termijn geleverd. Het pakket zou zaterdag tussen 1400 en 1600 uur geleverd worden. We zijn thuis gebleven om het pakket in ontvangst te nemen. Om 1635 was er nog steeds geen pakket geleverd. Bij thuiskomst briefje in de bus: pakket is vanaf 1500 uur op te halen op bekend afhaalpunt. Vandaag 1545 uur daarheen gereden, maar wederom: geen pakket!

Gewenste Oplossing:

Tevreden zijn we wanneer de leveringen correct worden uitgevoerd, zoals ook bij de concurrenten van Post.nl gebeurd. Dus eenvoudigweg: uw afspraken nakomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 06 juni 2017 om 12:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Cuppen,

Hartelijk dank voor uw melding op Klacht.nl. In uw bericht geeft u aan dat uw pakket niet binnen het aangegeven tijdvak is aangeboden en dat uw pakket niet bij de afhaallocatie aanwezig was op het aangegeven tijdstip. Ik kan me voorstellen u hier niet blij mee bent, mijn excuses voor deze gang van zaken. Graag geef ik u een toelichting.

Op internet en in de app wordt het verwachte tijdstip van bezorging aangegeven. Dit tijdstip wordt gebaseerd op eerdere recente aflevertijdstippen in uw wijk. De pakketbezorger is echter wel afhankelijk van de dagelijkse planning en eventuele bijzonderheden of afwijkingen in de route, het tijdvak is daarom altijd een indicatie. Het kan voorkomen dat een zending eerder of later wordt aangeboden dan de indicatie. We controleren zelf de daadwerkelijke aflevertijdstippen en ondernemen actie waar dat nodig is. Ik zie dat het pakket enige vertraging heeft opgelopen onderweg naar de afhaallocatie en dat deze daar op 29 mei om 17:02 uur is aangekomen. Volgens mijn informatie heeft u het pakket inmiddels af kunnen halen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL of als uw pakket inmiddels nog niet is bezorgd dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door HWP Cuppen