Klacht: Wederom, niet geweest.

op 03 mei 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb wederom een vrije middag opgeofferd om thuis te zijn voor een le ering van dhl. En helaas weer niemand gezien. Volgens de status, bezorging verhinderd. In het verleden ook al bericht niet thuis? Terwijl ik die middag ook vrij had genomen. Nu dus voor de 2de keer. En met een sorry, en excuus je ervanaf maken.

Gewenste Oplossing:

Vandaag leveren
https://www.dhlparcel.nl/nl/particulier/ontvangen/volg-uw-zending?tt=3SMRB000820318

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 03 mei 2017 om 13:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Het pakket wat u verwacht, was inderdaad de bedoeling dat deze gisteren geleverd zou worden. Echter is er geconstateerd door de bezorger dat er 2 verschillende verzendlabels op het pakket aanwezig waren. Op het moment dat het onduidelijk is waar het pakket afgeleverd moet worden, wordt het pakket retour afzender gestuurd. De afzender moet vervolgens het pakket opnieuw versturen met het juiste verzendlabel. Ik begrijp dat het heel vervelend is om voor niks te zitten wachten. Maar dit is helaas niet iets wat DHL op kan lossen, hiervoor zult u bij de verzender moeten zijn.

Ondanks dat, toch mijn excuses voor het ongemak en nog een prettige dag toegewenst!

Hartelijke groet,

Tom
Webcare
DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Theovanlaarschot