Klacht: Wederom Misser met dit bedrijf

op 30 januari 2018 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

TV besteld en extra betaald voor de optie vandaag levering.
Was ook de enige reden om bij dit bedrijf te bestellen.
Afspraak verzet !

U raad het al, geen TV
Eerst krijg ik een bevestiging dat de TV in de avond tussen 6 en 10
wordt bezorgd en bij toeval kijk ik aan het einde van de middag nogmaals en is het zonder berichtgeving ineens de volgende dag geworden.

Vorige bestelling was een Lap Top wat een defect barrel bleek te zijn.

Wat een ellende, kan nu mooi de fysio voor vanavond afbellen met de hoop dat ik hiervoor geen nota krijg.

Lekker makkelijk Coolblue, alles kost mij tijd en geld en het enige wat jullie doen is mensen behandelen alsof ze niet helemaal wijs zijn met dat gezalf en je en jou – en (omgangsnormen ?)

Ben gisteren echt goed boos hierover geweest.

Ook hier is weer niets aan te doen en wordt door dit bedrijf ook niet gecompenseerd met enige tegemoetkoming.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Coolblue

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

Bericht van Coolblue

2 maanden geleden - Beste mevrouw Ruiter, Allereerst willen wij onze oprechte excuses aanbieden voor de vertraagde levering. Wanneer je bij ons een bestelling plaatst, mag je inderdaad direct de volgende dag een levering verwachten. Helaas is dit voor jouw bestelling niet gelukt. We hebben direct het verloop van de zending gecontroleerd. De koerier PostNL verstrekt helaas geen informatie waarom de levering is vertraagd. Dit neemt niet weg dat de vertraging niet had mogen gebeuren. Inmiddels is jouw splinternieuwe televisie geleverd. Voor het ongemak willen wij jou graag tegemoetkomen met een waardebon ter waarde van €15,-. De waardebon kun jij bij jouw eerstvolgende bestelling gebruiken. Graag zien wij jouw reactie tegemoet of jij hiermee akkoord gaat. Dan zorgen wij ervoor dat de waardebon per e-mail wordt verzonden. Mocht je nog andere vragen hebben, dan vernemen wij dit graag in jouw reactie. Met vriendelijke groeten, Coolblue

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Coolblue een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Coolblue

Heeft op 12 februari 2018 om 22:17 geantwoord

Beste mevrouw Ruiter,

Tot op heden hebben wij helaas nog geen reactie mogen ontvangen. Ervan uitgaande dat een €15,- voucher in ieder geval niet ongewenst is, hebben wij deze alvast toegestuurd.

Wij vertrouwen erop dat dit vervelende, maar onbedoelde hoofdstuk afgesloten kan worden hiermee. Mocht onze hulp toch weer nodig zijn, dan vernemen wij dat graag van u.

Coolblue

Alle klachten die gemeld zijn door Heerlijcketenendrinken