Klacht: Wederom misleiding, klacht niet opgelost

op 19 mei 2017 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Belcentrale geeft aan dat onze klacht (Nidsa) is opgelost. Dit is pertinent niet waar, wederom misleiding dus!!

Gewenste Oplossing:

Als contracten vernietigd zijn!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Belcentrale in behandeling genomen

Bericht van Belcentrale

2 maanden geleden - Vriendelijk verzoeken wij u te reageren op de door ons geboden oplossing op 18-05. We komen u tegemoet , maar kunnen uiteraard een aangegaan contract niet zomaar ontbinden. In afwachting van uw reactie op ticket 216126

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Belcentrale een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Belcentrale

Heeft op 27 juli 2017 om 15:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Eckebus,

Vriendelijk dank voor uw bericht. Wij hebben elkaar vandaag telefonisch gesproken en zijn gezamenlijk tot een oplossing gekomen voor uw klacht.

Er komt spoedig een installatiemonteur bij u langs voor de oplevering van uw nieuwe diensten.

Wij hopen u in de toekomst goed van dienst te kunnen zijn en wensen u veel bel plezier.

Vriendelijk groet,
Team Belcentrale

Alle klachten die gemeld zijn door nidsa