Klacht: wederom kapot toestel

op 09 augustus 2016 over Dynasure in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Dit is mijn 2de klacht in 4 weken omtrend ace. 3 weken geleden ontving na het melden van mijn klacht op klacht.nl een ‘nieuw toestel’. Het stoorde mij al enorm dat pas na het inschakelen van een derde partij er actie ondernomen werd.

Nu is mijn toestel van nog geen 3 weken oud wederom kapot. Ik héb geen internet dekking op mijn toestel. Tevens dien ik steeds vaker mijn toestel via een soft reset te resetten anders werkt het toestel niet.

Dit heb ik zaterdag gemeld. Het eerste antwoord was uiteraard dat ik mijn toestel ter reparatie dien aan te bieden en dan niet het korte traject (maximaal 5 werkdagen) nee het lange traject waarbij ik mijn toestel 5 tot 10 werkdagen kwijt zou zijn. Hier ging ik uiteraard absoluut niet mee akkoord. Het toestel is binnen zijn garantie periode stuk gegaan. En niet door mijn toedoen.

Mijn probleem werd doorgezet naar een leidinggevende waarbij ik verzocht uiterlijk maandag een antwoord te hebben. Vince (van ace) stuurt mij netjes een mail dat er nog geen reactie is. Ik deel zijn collega rob mede dat ik vandaag uiterlijk om 10 uur een antwoord wil. Want als ik een normaal verzekeringstraject had doorlopen had ik vandaag mijn nieuwe toestel ontvangen.

Echter een coulance traject duurt schijnbaar veel langer. Dus als zij dingen verprutsen, zoals bijvoorbeeld de mensen 2de hands troep afsturen, zit je een hele tijd te wachten.

Ik ben het dan ook meer dan beu en richt mijn klacht maar weer aan jullie.

Ik heb 65 euro betaald voor mijn nieuwe toestel dat nu al voor een tweede keer aan vervanging toe is. Het afgelopen klachtentraject ben ik door meerdere medewerkers van ace voorgelogen en bedrogen. Er werden mij dingen aan de telefoon beloofd die niet waar gemaakt werden. Ik nam vrij voor het ophalen van mijn toestel, echter had de medewerker van ace helemaal geen afspraak ingepland.

Het volgende eis ik:
– Ik wens mijn 65 euro terug. Daar het mij ondertussen veel meer geld gekost heeft dan alleen de 65 euro eigen risico.
– Ik wens een nieuw functionerend toestel, zonder reparatie traject
– Ik wens een excuses voor de manier waarop ace mij behandeld heeft.
– Ik wens een uitleg, waarom er pas gehandeld word als er een derde partij ingeschakeld word
– Ik wens een vergoeding voor alle telefoontjes en tijd die IK erin heb moeten stoppen om de boel aan het draaien te krijgen.

Aan het einde van het traject zal ik mijn klachten kenbaar maken bij kivid. Bij T-Mobile zijn ze reeds op de hoogte van dr manier waarop jullie met hun klanten omgaan. En ik richt mijn klacht aan het management van ace.

Tevens dienen jullie rob uit te leggen dat je pas kunt gaan zeuren over dr klant als de verbinding verbroken is. Niet als de klant nog aan de lijn is.

Het volgende eis ik:
- Ik wens mijn 65 euro terug. Daar het mij ondertussen veel meer geld gekost heeft dan alleen de 65 euro eigen risico.
- Ik wens een nieuw functionerend toestel, zonder reparatie traject
- Ik wens een excuses voor de manier waarop ace mij behandeld heeft.
- Ik wens een uitleg, waarom er pas gehandeld word als er een derde partij ingeschakeld word

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynasure over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynasure in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynasure een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynasure

Heeft op 11 augustus 2016 om 13:26 geantwoord

Geachte heer Wijsen,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Allereerst excuses voor het ongemak en de vertraging.

In het systeem zie ik dat er twee keer een reparatie heeft plaatsgevonden. U heeft aangegeven dat u een omruiling wenst, de claim afdeling heeft deze omruiling goedgekeurd en deze afspraak zal vandaag plaatsvinden tussen 15.00-18.00 uur. De verwachtte aankomsttijd is 17.51 uur.

In de klacht die u heeft gestuurd naar klacht.ace@dynasure.eu is er aangegeven dat wij geen compensatie bieden in het eigen risico/gemaakte belkosten, het spijt me u niet beter te kunnen berichten.

Nogmaals onze welgemeende excuses en een fijne dag toegewenst.

Renate
Wecare Dynasure

Heeft op 11 augustus 2016 om 14:18 geantwoord

Dit is natuurlijk een oplossing die nergens op slaat. Ik wens na aanleiding van de problemen die ik gehad heb een tegemoet koming uwer zijds. Dit is niet meer dan normaal. Als ik in een restaurant iets bestel wat niet goed is krijg ik ook een kopje koffie (op de zaak zijn rekening).

Ik ga dan ook niet akkoord met uw antwoord. Ik heb mijn klacht reeds aan het management gericht, daar ik jullie gang van zaken ronduit schandalig vind.

Jullie verwachten van mij dat ik mijn premie op tijd betaal dan verwacht ik van jullie service.

Deze service heeft in mijn geval niet gefunctioneerd en om het dan af te doen met wij doen niet aan tegemoetkomingen vind ik wel heel erg makkelijk.

Tevens wordt er niet in gegaan op de vraag waarom bij jullie pas een bal gaat rollen, na het inschakelen van derden.

Ik wens dan ook dat mijn verzoek opnieuw bekeken word en er een coulance regeling getroffen word.

Volgens mijn informatie betaal ik 11 euro per maand om in geval van schade een goed functionerend toestel van jullie te ontvangen dit hebben jullie tot 2 x toe verzuimd. Dan kan niet het antwoord zijn; jammer maar helaas.

Ik verwacht dan ook een ander antwoord dan dat u standaard aan alle klachten stuurt.

Jeroen

Reactie van de melder van de klacht Wijsenj

7 maanden geleden - Het eenzijdig bepalen dat het probleem opgelost is vind ik zeer vervelend. Dit doet vermoeden dat dynasure het probleem heeft opgelost. Het enige wat ze gedaan hebben is een standaard antwoord geformuleerd op mijn klacht. Ik wens dan ook dat de status opgelost verwijderd word bij dit probleem, daar het probleem nog helemaal niet is opgelost!

Bericht van Dynasure

7 maanden geleden - Geachte heer Wijsen, Wederom hartelijk dank voor uw bericht. Op uw vraag in te gaan betreft het inschakelen van derden. De claim afdeling kan niet zomaar beslissen over het inplannen van een swap. Dit zal eerst overlegd moeten worden met de leidinggevende van de claimafdeling, zodra dit wordt goedgekeurd kan de claim afdeling een afspraak met uw inplannen. Ik begrijp dat u compensatie wenst, echter zoals aangegeven in het vorige bericht kunnen wij u deze niet bieden. Dit is tevens ook aangegeven in de klacht die het klachtenteam van het callcenter u heeft gestuurd. Indien u het niet eens bent met de procedure, kunt u een e-mail sturen naar managent.ace@dynasure.eu Nogmaals onze welgemeende excuses. Met vriendelijke groet, Renate Wecare Dynasure

Alle klachten die gemeld zijn door Wijsenj