Klacht: Wederom geen levering, wel gescand als bezorgd. Bezorger met lange vingers?

op 14 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Na een melding van 2 weken geleden dat een pakket niet bezorgd is terwijl het wel gescand is door de bezorger als bezorgd, dhl webcare de klacht als opgelost gemeld heeft bij klacht.nl, klacht niet opgelost is door dhl maar door ici paris toch maar besloten om het opnieuw te wagen en hetzelfde product besteld bij ici paris.

Bezorging zou plaats vinden vandaag tussen 11.00 en 15.00 uur, de hele dag zitten wachten en kijken op track and trace pagina. Geen bezorging.
Om 19.45 weer gekeken of pakket nog komt, het is druk dus kan me zo voorstellen dat het wat later wordt. Staat er op de site van DHL dat het pakket om 19.32 uur bezorgd is, nou echt niet!!!
Het is te gek voor woorden, dat er 1 keer een pakket zoek raakt kan gebeuren maar 2 pakketten in 2 weken tijd? Ik denk dat de bezorger hele lange vingers heeft en DHL laat deze bezorger er mee weg komen.

Dat beide pakketjes toch nog geleverd worden anders zie ik mij genoodzaakt om aangifte te gaan doen van verduistering en niet de de klacht op opgelost zetten!!! Eerst oplossen en dan pas de knop opgelost gebruiken

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 14 december 2017 om 15:30 geantwoord

Goedendag,

Ik heb de zending voor u nagekeken en ik kan me goed voorstellen dat u hiervan baalt! U geeft aan dat we niks op opgelost mogen zetten, voordat we met een concreet antwoord voor u hebben. Hoe graag ik ook voor u aan de slag wil gaan om dit opgelost te krijgen, rest mij u te vertellen dat alleen de ICI Paris aan de hand van een onderzoek dit voor u kan oplossen. Excuses voor het ongemak!

Mike

Heeft op 14 december 2017 om 15:40 geantwoord

Mike,

Te belachelijk voor woorden dat DHL zich er zo makkelijk vanaf maakt. De bezorger is er 1 van het a-sociale soort en DHL laat hem telkens weer wegkomen met zijn gedrag en niet leveren van pakketten.
Als pakket niet op korte termijn geleverd wordt zie ik mij genoodzaakt om aangifte te doen van fraude cq verduistering

Alle klachten die gemeld zijn door Daniella19