Klacht: wederom geen folders ontvangen

op 03 juli 2021 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wederom geen folders ontvangen. Denk dat ze in de regen voor de deur liggen bij de bezorger. En dan nog hoop zaken, waar de reclames zondag ingaan. Waardeloos dus

Gewenste Oplossing:

Zou fijn zijn kort na aflevering bij de bezorger, dat die ze verspreidt omdat de reclames bij veel zaken al zondag ingaan

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 05 juli 2021 om 09:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Manneken,

Wij betreuren het dat de bezorging niet goed gaat en hebben de melding in behandeling genomen. Wij hebben de bezorger gewaarschuwd, mocht deze klacht zich toch herhalen dan zullen wij andere maatregelen treffen.

Wij gaan er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Afdeling kwaliteit Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]