Klacht: Wederom geen folders gekregen

op 20 juli 2021 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedendag,

We krijgen nu al een aantal weken geen folders meer. Meerdere malen gemeld via Spotta maar nooit wat gehoord.

Groet

Gewenste Oplossing:

Dat we gewoon weer elke week folders krijgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 21 juli 2021 om 10:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw van Loenen,

Wij betreuren het dat de bezorging op uw adres niet goed verloopt en hebben daarom uw melding in behandeling genomen.

De melding wordt doorgegeven aan onze afdeling bezorgen en zij zorgen ervoor dat de bezorger wordt geïnformeerd over uw melding.

Wij verwachten dat de bezorging binnen een termijn van drie weken zal worden hersteld.

Excuses voor het ongemak en een fijne dag.

Met vriendelijke groet.
Afdeling Kwaliteitsbeheer

Alle klachten die gemeld zijn door SonjaL