Klacht: Wederom geen bezorger

op 20 juli 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag zou er een pakket opgehaald worden door dhl , speciaal heel de dag hiervoor thuis gebleven. Echter geen bezorger gezien. Dit is nu de tweede keer in 2 weken tijd

Gewenste Oplossing:

Er is geen oplossing mogelijk waar ik tevreden mee ben

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 jaar geleden - Goedemiddag,Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat u hiervan baalt natuurlijk. Ik kijk dan ook graag met u mee naar wat er hier mis is gegaan. Heeft u voor mij de code van de afhaalopdracht? Mocht de verzender deze voor u hebben ingeboekt, dan kunnen zij deze aan u verstrekken. Op deze manier kan ik met u meekijken.Bij voorbaat dank.Met vriendelijke groet,Nikki Webcare DHL Parcel Nederland

Reactie van de melder van de klacht Lian clement

1 jaar geleden - Er staan twee codes op het formulier weet niet welke dat jullie willen hebben(2L)NL5462GH04000000 (J)VGL05968102037514605035 LR 81

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 20 juli 2019 om 12:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hoi Lian,

Bedankt voor de gegevens. Het JVGL-nummer zochten wij!

Helaas staat er nog geen zending gekoppeld aan dit nummer. Ik adviseer om navraag te doen bij de verzender van jouw pakket en te melden dat jij nog op jouw bestelling zit te wachten.

Indien de verzender aangeeft dat het pakket al wel aan ons is overgedragen, moet je verzender even zelf contact met ons opnemen.

Met vriendelijke groet,

Wendy
DHL Parcel Webcare

Heeft op 21 juli 2019 om 06:33 geantwoord

Het pakket met dit nummer staat hier en moet opgehaald worden, is een RETOUR zending.
Pakket kan nu inmiddels niet opgehaald worden ivm met vakantie.
We krijgen ons geld pas terug wanneer het pakket bij hun. Dus door een fout van jullie bezorger moeten wij langer op ins geld wachten voor iets wat al terug had kunnen zijn, als de eerste bezorging hiervan ( inmiddels ruim twee weken geleden al goed was gegaan) ons vermoeden is omdat het allebei de keren om een donderdag betreft, dit de dezelfde bezorger is. Zouden het heel fijn vinden als deze bezorger er eens flink onaangesproken wordt. Dit is absoluuut niet klant vriendelijk

Alle klachten die gemeld zijn door Lian clement