Klacht: Wederom een verdwenen pakketje

op 27 juni 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

En weer is er een pakje van Stylish Fashionstore niet aangekomen; dat maakt het totaal op 5 sinds 13 april jl,. Vorige maand zelfs 2 in een week en nu is dus het 5e pakje in 3 maanden niet aangekomen op het juiste adres. Een absolute schande!!!
De eerste 2 pakketjes betrof bezorgpakketjes, gewoon op het verkeerde adres afgeleverd en nooit meer boven water gekomen, dus ik heb daarvoor als tegemoetkoming, jawel! een tijdschrift voucher ontvangen. De overige 3 zijn “maar” brievenbuspakjes (zo’n 36 cm bij 25 cm per stuk, dus moeilijk over het hoofd te zien zou ik zeggen en voorzien van een label) maar niet aangetekend verstuurt, dus helaas pindakaas. Want ja, waar mensen werken maken mensen fouten, aldus PostNL.
Dat er misschien zo nu en dan iets op onverklaarbare wijze niet op juiste adres wordt afgeleverd, ok kan altijd gebeuren maar 5 pakjes in 3 maanden tijd van Stylish Fashionstore??? Kom op PostNL, dit kost ons klanten en onze goede naam!!!!!!!

Wanneer? waarschijnlijk nooit. Bij elk pakje wat ik afgeef bij PostNL vraag ik mij af of het aankomt.
Maak elke dag met angst en beven onze email open omdat ik weer bang ben dat het mis is.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 28 juni 2016 om 13:48 geantwoord

Geachte mevrouw Peeters,

Hartelijk dank voor uw melding op deze website. U geeft aan dat in korte tijd meerdere door u verzonden pakjes niet zijn aangekomen. Ik kan me voorstellen dat u hier zeer ontevreden over bent. Allereerst bied ik u hiervoor mijn excuses aan.

Aan de hand van de door u meegestuurde 3S-codes heb ik gezien dat u reeds voor al deze zendingen via onze zakelijke klantenservice een melding heeft gemaakt. Tot mijn spijt kan ik hierin verder op dit moment niet meer voor u betekenen. Indien u hier nog vragen of opmerkingen over heeft adviseer ik u contact op te nemen met de klantenservice van onze zakelijke markt via 088-8686868. Mijn excuses voor alle ondervonden overlast.

Heeft op 28 juni 2016 om 14:20 geantwoord

Dat is juist het grote problem. \"Men\"\" kan hier niets aan doen behalve 'sorry' zeggen maar daar krijg ik mijn 5 pakjes en mijn geode naam niet mee terug.

Alle klachten die gemeld zijn door Stylish Fashionstore