Klacht: Wederom een klacht over DHL!

op 14 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Wederom is de bezorging via DHL niet goed gegaan, we zijn het inmiddels gewend! Als je via DHL laat bezorgen dan weet je van te voren al dat er problemen gaan komen! Bijna nooit gaat het goed! Gisteren heeft de bezorger in zijn systeem gezet dat onze levering bezorgd is, echter is dit wederom gelogen! Er is niemand aan onze deur geweest en de brievenbus is leeg. Nu mogen wij weer contact opnemen met de verzender om een onderzoek in te stellen! Waardeloos DHL, altijd problemen met jullie!!

Dat de bezorgers van DHL niet liegen over een bezorging die bezorgd zou zijn terwijl dat niet zo is! En dat ze hun verantwoording nemen en het oplossen! Want de klantenservice is ook een groot drama! Het hele bedrijf is een drama!

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 14 mei 2020 om 12:43 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Het spijt me dat u de zending nog niet heeft ontvangen. Ik kan mij voorstellen dat u hiervan baalt. Het klopt inderdaad dat uw verzender hiervoor bij ons een onderzoek kan opstarten. Wij zoeken het dan verder voor u en de verzender uit. Hopelijk is er dan snel meer duidelijk over uw pakket.

Jasmin
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door marcjacobs