Klacht: website onduidelijk

op 05 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kijk in mijn overzicht van te ontvangen pakketten. staat daar een pakket wat onderweg is naar een afhaalpunt omdat ik niet thuis was. Maar er staat geen datum bij en de afzender is onbekend. Net gebeld met de klantenservice, en deze slecht Nederlandse sprekende persoon vond dat ik maar contact op moest nemen met de afzender. Die in mijn scherm en die van hem op onbekend staan. Deze meneer kon wel zien dat het een pakket was van april. Het is nu september. Ik heb geen idee wat dit voor pakket is en wat meer is gebeurd.

Gewenste Oplossing:

Als Postnl een voorbeeld neemt aan FedEx en gewoon data en tijden in het systeem zet. Zodat het voor mij, de consument, duidelijk is wanneer dit pakket is verstuurd.
Ook zou het fijn zijn dat je geen onnozele opmerkingen krijgt zoals neem maar contact op met de afzender terwijl die onbekend is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 05 oktober 2017 om 12:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Dijkstra,

Bedankt voor uw bericht! Hierin geeft u aan dat u ontevreden bent over de tijdsindicaties van uw pakketten. Graag geef ik een toelichting.

Ten eerste heb ik de gegevens van uw pakketje opgezocht, maar omdat deze van april is kan hier helaas geen informatie over vinden. Op site geven we natuurlijk wel een tijdvak aan, echter kan dit in sommige gevallen afwijken omdat de chauffeur bijvoorbeeld die dag een andere route rijdt. Wanneer het vaker voorkomt dat een bezorger een bepaald tijdvak niet haalt, dan zal het tijdvak vanzelf opschuiven.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Thea Dijkstra