Klacht: website onduidelijk

op 05 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik kijk in mijn overzicht van te ontvangen pakketten. staat daar een pakket wat onderweg is naar een afhaalpunt omdat ik niet thuis was. Maar er staat geen datum bij en de afzender is onbekend. Net gebeld met de klantenservice, en deze slecht Nederlandse sprekende persoon vond dat ik maar contact op moest nemen met de afzender. Die in mijn scherm en die van hem op onbekend staan. Deze meneer kon wel zien dat het een pakket was van april. Het is nu september. Ik heb geen idee wat dit voor pakket is en wat meer is gebeurd.

Als Postnl een voorbeeld neemt aan FedEx en gewoon data en tijden in het systeem zet. Zodat het voor mij, de consument, duidelijk is wanneer dit pakket is verstuurd.
Ook zou het fijn zijn dat je geen onnozele opmerkingen krijgt zoals neem maar contact op met de afzender terwijl die onbekend is.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 05 oktober 2017 om 12:02 geantwoord

Geachte mevrouw Dijkstra,

Bedankt voor uw bericht! Hierin geeft u aan dat u ontevreden bent over de tijdsindicaties van uw pakketten. Graag geef ik een toelichting.

Ten eerste heb ik de gegevens van uw pakketje opgezocht, maar omdat deze van april is kan hier helaas geen informatie over vinden. Op site geven we natuurlijk wel een tijdvak aan, echter kan dit in sommige gevallen afwijken omdat de chauffeur bijvoorbeeld die dag een andere route rijdt. Wanneer het vaker voorkomt dat een bezorger een bepaald tijdvak niet haalt, dan zal het tijdvak vanzelf opschuiven.

Alle klachten die gemeld zijn door Thea Dijkstra