Klacht: website misleidend

op 05 oktober 2016 over Dynasure in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Ik heb een claim ingediend. Mijn toestel is gevallen en alleen het scherm is stuk. Vandaag een mail gekregen dat de claim is geaccepteerd en dat ik een afspraak mag maken voor een vervangend toestel. Ik heb hen gebeld dat dit niet nodig is, ik heb namelijk een oud toestel dat ik gebruik totdat mijn toestel gerepareerd is. Blijkt dat het \’vervangend\’ toestel geen leentoestel is maar een tweedehands (refurbished) toestel is dat je krijgt (i.p.v. je ingeleverde telefoon). Mijn redelijk nieuwe toestel waarvan alleen het scherm kapot is, kan niet worden gerepareerd, dat doen ze niet. Je krijgt gewoon een door hen gebouwd toestel uit allerlei tweedehands onderdelen. Dit wordt niet duidelijk aangegeven op hun website.

Ik wil mijn eigen toestel terug. Wel of niet gerepareerd maakt niet uit.
Of ik wil een nieuw toestel. In ieder geval geen in elkaar gefabriekte telefoon uit allerlei bij elkaar geschraapte onderdelen waarvan je niet weet hoe oud deze zijn en wat de levensduur is.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynasure over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynasure in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynasure een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynasure

Heeft op 07 oktober 2016 om 12:29 geantwoord

Goedemiddag mevrouw Meur,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Na goedkeuring van uw claim ontvangt u binnen 24 uur een vervangend toestel vanuit de fabrikant, wij mogen niet zeggen een nieuw toestel omdat deze niet in een doosje wordt geleverd. Wat de fabrikant stuurt, een nieuw of zo goed als nieuw toestel kunnen wij niet inzien. Het toestel moet uitzien en functioneren als nieuw.

Wij gaan ervan uit dat de klant hiervan op de hoogte is voordat de verzekering wordt afgesloten, daar dit in de polisvoorwaarden staat.

U zult uw eigen toestel niet terug ontvangen.

Wecare team Dynasure

Alle klachten die gemeld zijn door laaika