Klacht: Website errors

op 05 oktober 2011 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De website van Vodafone is telkens niet toegankelijk. De ene keer kan ik mijn beltegoed niet zien, de andere keer doet heel de vodafone site het niet. Dit wordt ik wel een beetje zat. Want hierdoor heb ik al vaak gehad, als ik niet kon zien hoeveel beltegoed ik nog had, dat ik vaak over mijn abbo heen zat. Ik weet je kan het zelf ook wel bijhouden, maar dit zou het gewoon moeten doenIk heb recht om m’n beltegoed enz. te weten en zo hoort Vodafone er ook gewoon voor te zorgen dat deze gewoon toegankelijk is, lijkt me..

Gewenste Oplossing:

Als Vodafone zou zorgen dat dit minder vaak voor zou komen, zal ik al tevreden zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vodafone

Heeft op 21 december 2011 om 10:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

De klacht is offline door Vodafone 24/7 Web Crew opgepakt en via e-mail afgehandeld. De online klacht wordt daarom afgesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door vdspaan