Klacht: website canal digitaal misleiding!

op 28 september 2011 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

op de website staan bedragen voor een actie pakket.
bij het basis pakket staat 9,95 euro.
maar de prijs na deze actie staat er niet bij, 10,95 euro

Het 0900 word je lang aan het lijntje gehouden.
Je word als klant afgesnouwd.

dat er een standaard Tarief lijst op de website komt te staan. zodat je weet waar je aan toe bent.
- met een schriftelijk schrijven verstuurd per post als er veranderingen plaats vind.

Bericht van Canaldigitaal

6 jaren geleden - Het BasisHD-pakket kost €9.95 per maand. Hierbij kunnen nieuwe klanten o.a. gebruik van een ontvanger in bruikleen en een gratis installatie door een monteur. Voor bestaande klanten is het mogelijk een Basis-pakket aan te schaffen. In dat geval betaalt u €10.95 per maand. Met vriendelijke groet, WebCare CanalDigitaal

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 28 november 2013 om 12:10 geantwoord

Beste,
Deze klacht is van ruim een jaar geleden en om die reden sluiten wij deze af.
Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice telefoonnummer 0900-9323 (15 ct per minuut).
Webcare Team CanalDigitaal

Heeft op 28 november 2013 om 20:06 geantwoord

het bericht opgeschreven bij klacht.nl op datum 2011-09-28.
Een reactie naar mijn email adres 28-11-2013.

laatste commentaar : jammer dat canaldigitaal mensen (8 jaar klant) met een (zonder HD)basispakket 12,95 euro, dwingt om over te stappen naar een HD-pakket van 17,95 euro.
Als men niet overstap gaat beeldsignaal op zwart!
Ja

4 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Canaldigitaal beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door sswijnen