Klacht: Onbekende vordering

op 11 juli 2019 over Webcasso in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb tot nu toe 2 mails gehad van WebCasso waarin een vordering beschreven wordt tav T-Mobile.

Hierop heb ik ondertussen 3x gereageerd, 2x via de website en 1x via een directe mail. Helaas heb ik nog geen antwoord terug gekregen afgezien van een ontvangstbevestiging.

Het is mij niet duidelijk waaruit de schuld is opgebouwd en hoe WebCasso in vredesnaam werkt, aangezien ze niet bereikbaar zijn.

Gewenste Oplossing:

Zodra WebCasso voor mij inzichtelijk maakt hoe de schuld is opgebouwd en ik daar (indien de schuld klopt) een betalingsregeling voor kan treffen. Zolang de schuld niet inzichtelijk is gemaakt betaal ik geen cent.

Mocht WebCasso binnen een week niet reageren neem ik zelf contact op met T-Mobile over deze kwestie.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Webcasso over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Webcasso in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Webcasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Webcasso

Heeft op 11 juli 2019 om 17:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door DeVe92