Klacht: Webcasso wil geen betalingsregeling treffen

op 09 oktober 2017 over Webcasso in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 19 september 2017 ontving ik een dagvaarding via Webcasso. Het gaat om een deel openstaande nota van Anders Medical Facturing.
Vanaf juni 2017 ben ik echter gaan aflossen op de hoofdsom. Inmiddels zijn er 4 termijnen voldaan en de 5e staat klaar voor betaling op 20 oktober. Ik zou dus normaal gesproken klaar zijn met het betalen van de hoofdsom op 20-11-17. De deurwaarder adviseerde mij contact op te nemen met Webcasso, omdat hij zag dat ik regelmatige betalingen uitvoer, maar ik kreeg van hen de reactie dat ik de rechtszaak maar moet afwachten en dat ik dan contact mag opnemen met Direct Pay, wel was mijn betaling van 20-09-17 in mindering gebracht. Maar ik wordt zo moedeloos van deze werkwijze en zie niet in dat een dagvaarding nog nodig was op -7-11-2017, terwijl ik de 20e van november mijn laatste betaling aan hen zou overmaken.

Gewenste Oplossing:

IK ben tevreden als ik gewoon mijn betalingen kan blijven voldoen zoals ik nu doe, dus wanneer de betalingsregeling geaccepteerd wordt. En ik niet op extra kosten gejaagd word door de dagvaarding, terwijl ik de hoofdsom bijna heb betaald.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Webcasso over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Webcasso in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Webcasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Webcasso

Heeft op 10 oktober 2017 om 10:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door E. Suderee