Klacht: Webcasso weigert betalingsafspraak te maken voor derdenbeslag.

op 24 november 2016 over Webcasso in de categorie Incassobureaus

Op 20 oktober 2016 heb ik een vonnis gekregen van een gerechtsdeurwaarder van Webcasso, er was mede gedeeld dat mijn aflossingscapaciteit vrij laag was, en het bedrag sowieso niet in een keer kon betalen, waarop de deurwaarder mij vertelde “al betaald u maar met een 10tje per maand af, dan is het prima”.
Vervolgens een dag later 21-10-16 netjes een brief terug gestuurd, met een betaalafspraak, automatische reply gekregen dat het wat langer kon duren voordat er op gereageerd zou worden in verband met drukte.

Vandaag 24-11-16 kreeg ik eindelijk een korte reactie terug, dat de betaalafspraak pas kan worden gemaakt nadat er derdenbeslag word gelegd.. pardon? dus eerst mij nog verder in de kosten werpen, met alle gedoe van dien, en daarna een betaalafspraak maken? dat gaat er bij mij helaas niet in.

Wanneer u gewoon houdt aan de uitspraak van de gerechtsdeurwaarder, en mijn betalingsvoorstel accepteert, het is toch diep triest dat jullie eerst mij opzadelen met extra kosten van derdenbeslag voordat ik eindelijk eens kan beginnen met afbetalen.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Webcasso over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Webcasso in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Webcasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Webcasso

Heeft op 28 november 2016 om 15:59 geantwoord