Klacht: Webcasso gelijk een dagvaarding gekregen

op 18 maart 2017 over Webcasso in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een brief gekregen van webcasso, dat ik 195euro moet betalen, terwijl het om 80 euro gaat.
Nooit eerder een brief van hun gehad en dan gelijk zulke hoge kosten erboven op. Wel van directpay een eenmalige kans gekregen om het te betalen. Hun heb ik netjes gemaild of ik de 80euro in 2 termijnen kon betalen, dit was niet mogelijk onder de 100euro en ik moest het bedrag binnen 5 dagen betalen. Dit lukte mij niet en nu dus meteen een brief met hoge kosten van webcasso, waar vervolgens in staat dat ik nooit heb gereageerd.

Gewenste Oplossing:

Wanneer de hoge kosten vervallen. Ze hebben niet eens eerst een brief gestuurd met een vervalperiode. Ik krijg gelijk een brief met een dagvaarding. Ook ziet de dagvaarding er niet echt uit, alleen getekend met gerechtsdeurwaarder maar niet welke. Als dit niet opgelost wordt, onderneem ik andere maatregelen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Webcasso over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Webcasso in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Webcasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Webcasso

Heeft op 20 maart 2017 om 11:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door SylvanaKlarenbeek89