Klacht: Web-log

op 31 oktober 2011 over Sanoma in de categorie Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al ruim 2 maanden is het, ivm migratie, niet mogelijk om mijn weblog te benaderen, bij te houden. Mij bekruipt het gevoel dat de bloggers behoorlijk aan het lijntje gehouden worden. Sinds 2 weken krijgen we ook van de helpdesk geen update meer mbt de stand van zaken.

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn gegevens terug, ik heb dit jaar, voor mijn eigen verwerkingsproces het ziekteproces van mijn inmiddels overleden vader beschreven op mijn weblog. Deze gegevens zijn mij meer dan dierbaar.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Sanoma in behandeling genomen

Bericht van Sanoma

6 jaren geleden - Het spijt mij dat u een klacht heeft over Weblog. Uw klacht is doorgegeven aan Sanoma Digital. Zij zullen uw klacht in behandeling nemen. Met vriendelijke groet, Sanna Sanoma Media Netherlands B.V.

Alle klachten die gemeld zijn door Hakkie01