Klacht: We worden voor leugenaar betiteld door NN

op 15 juli 2016 over Nationale Nederlanden in de categorie Verzekering

We zijn door heer Gijsbertsen van Nationale Nederlanden beschuldigd voor leugenaar en hierdoor zijn alle verzekeringen stopgezet en zijn opgenomen in de zwarte lijst zodat we geen nieuwe verzekeringen bij andere maatschappijen kunnen afsluiten. Veroorzaker hiervan is Restart Systems te Veghel die alle gegevens bedrogen aan Nationale Nederlanden heeft doorgegeven

Ons alle onnodige kosten als gevolg van het stopzetten van verzekering te vergoeden en ons uitschrijven van de zwarte lijst zodat we elders een verzekering kunnen afsluiten. Ook de gemaakte kosten waarvoor we rekeningen hadden ingediend. We zijn hierdoor zo geemotioneerd waar geen waarde aan is te omschrijven.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nationale Nederlanden over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Nationale Nederlanden in behandeling genomen

Bericht van Nationale Nederlanden

1 jaar geleden - Beste Marcel, Bedankt voor je bericht via deze website. Ik heb inmiddels contact gehad met de behandelaar van je schade en heb begrepen dat er telefonisch contact is geweest naar aanleiding van je klacht. Ben je naar tevredenheid geholpen? Groet, Eva, Webcare Nationale-Nederlanden

Reactie van de melder van de klacht Marcel Bosch

1 jaar geleden - Ik ben niet naar tevredenheid geholpen. Alle onnodige kosten als gevolg van het stopzetten van verzekering zijn niet vergoed. Ook de gemaakte kosten waarvoor we rekeningen hadden ingediend. We zijn hierdoor zo geemotioneerd waar geen waarde aan is te omschrijven

Bericht van Nationale Nederlanden

1 jaar geleden - Beste Marcel, Ik verwijs je graag naar mijn reactie op Klachtenkompas.nl. Groet, Eva, Webcare Nationale-Nederlanden

Reactie van de melder van de klacht Marcel Bosch

1 jaar geleden - Beste Eva, Ik ben op vrijdag-avond 16 juni inderdaad geschrokken. Dat weekend waren we niet eens verzekerd. De verzekeringen zijn onterecht stopgezet. Volgens de regel dekt inboedelverzekering de schade aan inboedel door een onvoorziene, plotselinge, onverwachte gebeurtenis. Dit staat in artikel de polisvoorwaarden vermeld. Mijn laptop is van mijn schoot afgevallen tijdens een insult van epilepsie. De laptop is aangeboden aan een computerhersteller waarvan het niet beter is geworden. Volgens hem was in eerste instantie de Fan-error die moest worden vervangen. Dit was achteraf niet nodig want er hoefde alleen maar geleidingspasta aangebracht te worden en dan was het euvel opgelost. De opbrengst voor de kosten van het aanbrengen van de geleidingspasta was te weinig dus dacht de computerhersteller enkele andere mankementen aan te brengen zoals de voeding, moederbord numeriek toetsenbord, touchpad en trackpoint. Zo werd mij gezegd dat de computer niet meer te herstellen is en dat ik een nieuwe computer moest kopen. Ik heb de computer op me genomen en 150 euro betaald. Na 3 maanden heb ik de computer weer optimaal gekregen door vele software te downloaden. Ik heb in die tijd met een oude computer gewerkt. Na 3 maanden was de computer die een defect heeft gekregen door een val met een insult van epilepsie weer ok. Momenteel werk ik er weer mee. Volgens heer Gijsbertsen heb ik dit verhaal gelogen. Ik voel we daardoor zo beledigd en wordt daarna dan ook nog eens uit de verzekering gegooid. Mijn handicap epilepsie is de laatste maand flink toegenomen en durf daarom alleen niet meer de straat op. Als er verder geen oplossing kan komen, dan ga ik hiermee naar de rechter.

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nationale Nederlanden een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nationale Nederlanden

Heeft op 22 juli 2016 om 11:49 geantwoord

Beste Marcel,

Wat naar voor je dat je niet meer alleen de straat op durft. Ik wens je veel sterkte met je handicap.

In jouw zaak zijn helaas onregelmatigheden aangetoond. Dit betekent voor jou dat je niet meer welkom bent bij ons maar dat je wel elders een verzekering kan aanvragen. Om zo'n ingrijpende beslissing te nemen, gaan wij niet over een nacht ijs. Wij wijken dan ook niet af van ons standpunt.

Als je dat wenst, kun je schriftelijk een directieklacht indienen bij Nationale-Nederlanden. In je brief kun je de beschuldigingen weerleggen. Er zal dan wellicht weer uitgebreid aanvullend onderzoek worden gedaan naar alle feiten.
Op deze website vind je meer informatie en het antwoordnummer dat je kunt gebruiken: https://www.nn.nl/Contact/Klachten-als-wij-niet-aan-uw-verwachting-voldoen-1.htm

Veel succes en nogmaals sterkte met je gezondheid.

Groet,

Eva,
Webcare Nationale-Nederlanden

Reactie van de melder van de klacht Marcel Bosch

1 jaar geleden - Ik heb uit de polisvoorwaarden van Nationale Nederlanden artikel 8 a gescand. Hierin word gezegd dat een verzekering die is opgenomen in het ZekerheidsPakket Particulieren eindigt door ontbinding als u bent tekortschoten in uw verplichtingen. a) Als u of de verzekerde ons opzettelijk heeft misleid of dat heeft geprobeerd. Niet één verzekering (Inboedelverzekering) uit het ZekeringPakket Particulieren is ontbonden maar ook de Autoverzekering, Aansprakelijkheidsverzekering en Woonhuisverzekering. Daarnaast wordt in de polisvoorwaarden niet vermeld dat dit onmiddellijk en dan op vrijdagavond 19.00 uur moet plaatsvinden. Ook wordt er in dit artikel niet gesproken over opname in het landelijke register zodat we geen verzekering bij een andere verzekeringsmaatschappij kunnen afsluiten. Desalniettemin we hebben zoals in voorgaande brieven is te lezen niet gelogen zoals H.M. Gijsbertsen beweerd in zijn brief van 16 juni 2016 Heer H.M. Gijsbertsen is met ons nog niet klaar. We zullen hem voor het gerecht gooien.

Alle klachten die gemeld zijn door Marcel Bosch