Klacht: We MOGEN de abonnement niet beeindigen! Veel beloofd, weinig waargemaakt

op 27 september 2016 over @iPower in de categorie Websites - Building en Hosting

Vraag naar de Algemene Voorwaarde voordat je in zee gaat met iPower, niet alles wat ze zeggen staat daarin.Ttwijfelachtige diensten die je maar moet blijven betalen. Keyboost: pure schijn

Omdat oorspronkelijk de samenwerking met iPower (BE) een goed deal voor beide partijen leek te zijn, hebben wij besloten de samenwerking door te zetten. Maar al snel bleek dat de geleverde diensten (voor ons) geen meerwaarde hadden. Een mooi, trendy, eigentijds verhaal met als doel makkelijk geld verdienen met weinig oog voor de klant. Ze hebben ons 5 maanden gefactureerd, 1000 euro verdiend dus, en wij krijgen steeds minder bestellingen binnen en de website zakte steeds in de zoekresultaten op google!

We hebben geprobeerd de diensten stop te zetten (drie maanden wel verplicht). Maar omdat wij een maand achterstand hadden was de knop “Account stopzetten” inactief gemaakt!!!

Ik heb de Algemene Voorwaarden van iPower gelezen. Er staat nergens in dat je alleen de diensten kunt stopzetten als alle facturen betaald zijn. Toch hebben ze ons de toegang naar het stopzetten van het contract geweigerd, elke maand dus een nieuwe factuur terwijl de knop om de abonnement stop te zetten werd door iPower inactief gemaakt (!!).

Dit staat in hun Algemene Voorwaarden over ons abonnement:

“Voor specifieke overeenkomsten op kortere termijn, met inbegrip van (maar niet beperkt tot) diensten voor zoekmachineoptimalisatie, meer bepaald Keyboost, geldt dat u als klant na de initiële niet-reduceerbare termijn van drie maanden zelf uw account stopzet door in te loggen bij ipower.eu (rechtsboven uw e-mailadres en uw wachtwoord intikken en op het driehoekje klikken). Als u uw wachtwoord niet (meer) hebt – dat komt wel eens in spamfilters terecht – klikt u op ‘Wachtwoord vergeten?’ om het te resetten. Eenmaal ingelogd klikt u op de app ‘Keyboost’ in het volgende scherm of u kiest ‘Keyboost’ in het uitrolmenu onder ‘Welkom’ rechtsboven. In het volgende scherm klikt u op de naam van uw Keyboost-account. In het overzicht van uw account klikt u op ‘Account stopzetten’ en daarna volgt u gewoon de aanwijzingen.”

We kunnen dus niet klikken op “Account stopzetten”. In het begin hadden wij een maand achterstand, toen was het knopje al inactief gemaakt!

We zijn nu voor augustus en september onterecht gefactureerd. we zullen het restant bedrag voor de eerste drie maanden (300 euro) voldaan als we creditfacturen krijgen voor deze twee maanden.

Alle klachten die gemeld zijn door MEXE