Klacht: “We hebben u gemist” NIEMAND IS LANGS GEWEEST!

op 06 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wacht nu al weken op een product en hij was eindelijk vrijdag verstuurd.
PostNL app zegt dat hij 30-September tussen 18:30 en 20:30 zou aankomen.
De gehele dag met 4 man gewacht.
om 21:30 zegt de app \\\”We hebben u gemist!\\\” en wilt het MAANDAG leveren.

T&T: 3SYVQQ008937353

Ik had dit nodig voor ZONDAG avond, dus echt geweldig werk weer!
Niet komen opdagen en dan zeggen dat we er niet waren!
Heel erg jammer dit.

Gewenste Oplossing:

Als het op 1 Oktober 2017 aankomt (dus Zondag)
Maar ik weet ook wel dat ze dat toch niet doen, dus het heeft toch geen nut

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 06 oktober 2017 om 13:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Donkel,

Hartelijk dank voor uw bericht. Hierin geeft u aan dat u afgelopen zaterdag een pakket verwachte, maar dat deze niet werd geleverd. Dit ondanks het feit dat u met meerdere mensen thuis zat te wachten. Ik kan me voorstellen dat u hier goed van heeft gebaald en wil u hiervoor dan ook mijn oprechte excuses aanbieden.

Inmiddels heb ik even een blik geworpen op de status van uw zending en het lijkt erop alsof de bezorger afgelopen zaterdag niet meer aan uw pakket is toegekomen. Dit is dan ook de reden dat u hem niet meer heeft mogen ontvangen. Ik zie dat u uw pakket inmiddels wel hebt mogen ontvangen. Ik wil u er dan ook heel veel plezier van wensen!

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Gregnator