Klacht: “We hebben u gemist

op 26 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 11 sep in mijn brievenbus om +/- 11.00 u aangetroffen datum 1109 briefje van Post nl dat ik niet thuis zou zijn om een pakketje te ontvangen ,maar ik was wel thuis, aangegeven dat hij morgen bij me langs komt ,niet aangegeven ongeveer hoe laat.Voorts is op briefje van Postnl geen naam huisnummer oid vermeld.Ik weet dus niet zeker of dat briefje voor mij is.

Graag een volgende keer duidelijk aangeven wanneer hij ongeveer langs komt en ik vraag me af waarom het niet bij mijn buren is afgegeven.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw Vacquier, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het kwalijk om te vernemen dat u een onduidelijk bericht van de chauffeur heeft ontvangen. Mijn excuses hiervoor. Aan de hand van uw adres heb ik geen pakket kunnen vinden voor uw adres dat op die dag niet kon worden afgeleverd. Heeft u later nog een pakket ontvangen of mist u nog een zending? Kunt u wellicht aangeven welke KG-code er op het briefje stond? Of was het een briefje van de postbode soms kan het om een briefpostpakje gaan dat net niet in de brievenbus kon. Mocht u nog een pakket missen dan kunt u de barcode via de afzender opvragen. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 26 september 2017 om 10:31 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Vacquier,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens en/of aanvullende informatie van u nodig.

Alle klachten die gemeld zijn door willy V