Klacht: “We hebben u gemist

op 26 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 11 sep in mijn brievenbus om +/- 11.00 u aangetroffen datum 1109 briefje van Post nl dat ik niet thuis zou zijn om een pakketje te ontvangen ,maar ik was wel thuis, aangegeven dat hij morgen bij me langs komt ,niet aangegeven ongeveer hoe laat.Voorts is op briefje van Postnl geen naam huisnummer oid vermeld.Ik weet dus niet zeker of dat briefje voor mij is.

Gewenste Oplossing:

Graag een volgende keer duidelijk aangeven wanneer hij ongeveer langs komt en ik vraag me af waarom het niet bij mijn buren is afgegeven.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw Vacquier, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het kwalijk om te vernemen dat u een onduidelijk bericht van de chauffeur heeft ontvangen. Mijn excuses hiervoor. Aan de hand van uw adres heb ik geen pakket kunnen vinden voor uw adres dat op die dag niet kon worden afgeleverd. Heeft u later nog een pakket ontvangen of mist u nog een zending? Kunt u wellicht aangeven welke KG-code er op het briefje stond? Of was het een briefje van de postbode soms kan het om een briefpostpakje gaan dat net niet in de brievenbus kon. Mocht u nog een pakket missen dan kunt u de barcode via de afzender opvragen. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 26 september 2017 om 10:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Vacquier,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens en/of aanvullende informatie van u nodig.

Wij hebben u daarom onlangs om aanvullende informatie gevraagd en een herinnering gezonden met het verzoek om aanvullende informatie. Helaas hebben wij tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een andere wijze is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door willy V