Klacht: We hebben u gemist

op 19 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakket zou bezorgd worden tussen 11;07 en 13:44 uur, zeer specifieke omschrijving. Tussen aangegeven tijdblok geen DHL pakketbezorger. Om 16:26 uur e-mail dat de DHL pakketbezorger mij om 16:24 uur heeft gemist. Ik heb nog snel in de straat gekeken, niemand had de DHL pakket bezorger gezien.

Gewenste Oplossing:

Als u uw eigen tijdsblokken, wanneer u denkt dat de DHL pakket bezorger mijn pakket aflevert, niet kunt waarmaken, is dat vervelend. Maar onwaarheden vermelden waarom de DHL pakket bezorger mijn pakket niet heeft kunnen afleveren vind ik ronduit schandalig.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 19 mei 2020 om 12:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Dat is inderdaad vreemd. Wat er ter plekke mis is gegaan kan ik helaas niet inzien. Mijn oprechte excuses hiervoor! Wel zie ik dat we vandaag opnieuw een afleverpoging doen. ik ga er dan ook vanuit dat u vanavond alsnog uw pakket ontvangt.

Ik hoop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Nikki
Webcare DHL Parcel Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door Ech Nie