Klacht: we en postNL

op 10 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

op 24 september 2017 hebben wij via WE store Arnhem Eem bestelling van een broek gedaan. Op 26 sept zou deze in huis zijn. Rond 12.30 u kwam pakket 1 (we zouden die dag 2 pakettjes krijgen en bijden tussen 15.30 3n 18.30 uur) de pakket bezorgen zei dat hij alleen grote pakketten deden en middags het andere pakket. Maar hij ging nogmaals zoeken in zijn bus. Geen 2 e pakket . Echter deed hij niet zachtjes met de pakketten zo vloog er ook 1 de bus uit. een doos met wijn in scherven op de grond.
Smiddags kwam er geen post. wel stond er bij track and track dat het pakket al afgeleverd is. Ik post NL gebeld ze zei hij is niet aan huis afgeleverd maar waar de broek is… geen idee? Toen begon de ellende . ik mocht geen klacht in dienen bij POST NL maar dat moest de verstuurder doen dit geval de WE .. Er zou een onderzoek komen.. 10 dagen verder… nog geen broek en ook geen geld retour

Ons geld terug of de broek

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 10 oktober 2017 om 15:56 geantwoord

Geachte mevrouw Edwards,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat u een deel van uw bestelling van WE nog niet heeft ontvangen. Mijn excuses hiervoor. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van uw gegevens heb ik gezien dat de afzender inderdaad reeds een onderzoek heeft opgestart. De afzender is onze opdrachtgever en de verzender zal op de hoogte worden gehouden van de voortgang en uitkomst van het onderzoek. Ik adviseer u daarom hierover contact te houden met de afzender. Ik hoop uiteraard dat deze vervelende situatie snel naar tevredenheid zal worden opgelost en dat u uw zending alsnog snel in ontvangst kunt nemen.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Alle klachten die gemeld zijn door Diana Edwards