Klacht: Waterschade keukenvloer

op 01 mei 2016 over Unigarant in de categorie Verzekering

Unigarant wil de schade niet betalen.
Beschuldigen ons van oplichting.
Willen van ons 900,00 euro.
Expert heeft schade gezien.
Unigarant zegt dat wij niet meewerken voor informatie bij onze woningbouw, ik heb wel toestemming gegeven en ze hebben informatie ingewonnen.

De schade was ontstaan door een lek in de afvoer.

Geen boete betalen.
Van de oplichters lijst af
Schade vergoeden, kan ook rechtstreeks aan het bedrijf wat de vloer gaat maken.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Unigarant over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Unigarant in behandeling genomen

Bericht van Unigarant

1 jaar geleden - Geachte heer Gottenbos, Wij hebben u op 2 mei om aanvullende gegevens gevraagd. Zonder deze gegevens kan ik helaas uw klachtmelding niet in behandeling nemen. Zou u zo spoedig mogelijk willen reageren op onze e-mail van 2 mei 2016. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Unigarant Verzekeringen

Reactie van de melder van de klacht W.Gottenbos

1 jaar geleden - Ik heb van u op 2 mei 2016 geen mail ontvangen.

Bericht van Unigarant

1 jaar geleden - Geachte heer Gottenbos, Ik heb de e-mail nogmaals verstuurd naar het door u opgegeven e-mailadres. Met vriendelijke groet, Unigarant Verzekeringen

Reactie van de melder van de klacht W.Gottenbos

1 jaar geleden - Welk email adres hebben jullie? Ik heb nog niks ontvangen. Ik hoor het graag.

Reactie van de melder van de klacht W.Gottenbos

1 jaar geleden - Ik heb mijn laatste mails naar jullie bevestigd gekregen op 12 april, ik heb sinds 12 april niks van jullie gehoord!!! Wat is jullie volgende leugen??

Bericht van Unigarant

1 jaar geleden - Geachte heer Gottenbos, De e-mailcorrespondentie is verzonden naar het mailadres zoals u ook hier heeft aangegeven: r.gottenbos@hotmail.com. Wij hebben de e-mailwisseling nogmaals naar u verzonden. Als u een ander e-mailadres wilt gebruiken voor correspondentie vernemen wij dit graag van u. Met vriendelijke groet, Unigarant Verzekeringen

1 jaar geleden - Mijn email adres is al lang rgottenbos@yahoo.com

Bericht van Unigarant

1 jaar geleden - Geachte heer Gottenbos, Wij hebben de correspondentie naar het hierboven opgegeven emailadres verzonden. Met vriendelijke groet, Unigarant Verzekeringen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Unigarant een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Unigarant

Heeft op 02 juni 2016 om 15:18 geantwoord

Heeft op 06 juni 2016 om 17:30 geantwoord

Ik heb het probleem voorgelegd bij www.kifid.nl

Alle klachten die gemeld zijn door W.Gottenbos