Klacht: Waterschade door verkeerd aansluiten nieuwe wasmachine

op 06 juli 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij Wehkamp een nieuwe wasmachine besteld. Werd maandag verkeerd geïnstalleerd door Dynalogic. Gevolg dat het water door mijn plafond heen kwam. Vandaag door Dynalogic opnieuw geïnstalleerd. Nu is het wel goed en zit ik nog met een waterschade. Vond de eerste installeurs zeer onprofessioneel. Ze hadden haast en leken maar wat te doen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden wanneer de waterschade wordt verholpen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 14 augustus 2017 om 11:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Bergmeester,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak! Vanwege drukte hebben we hier nog niet op kunnen reageren. Wilt u de klacht alsnog in behandeling laten nemen, dan kunt u dit via deze link indienen: http://bit.ly/292xiLZ .

Bedankt voor uw begrip,

Met vriendelijke groet,

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Maaike Bergmeester