Klacht: Waterschade

op 14 oktober 2011 over Interpolis in de categorie Verzekering

Ik ben al jaren verzekerd bij interpolis(je weet wel de glasheldere)en nog nooit wat gehad. Ik heb een huurhuis en kreeg op een gegeven moment waterschade in de woonkamer, zodat mijn zeil is verspocht en gekruld. Volgens de woningbouwvereniging valt dit onder inboedelverzekering die zei mij zelf hebben aanbevolen bij de desbetreffende verzekeringsmaatschappij. Ik had dit gemeld bij de maatschappij en kreeg een mevrouw aan de telefoon die eerst moest overleggen en vervolgens vertelde ze mij dat dit door de voegen van de badkamer kwam en dus niet verzekerd is. Zij is niet bij mij komen kijken en wist dit dus al door de telefoon te vertellen. Ik vroeg met wie ze dit overlegd had, maar ze zei dat ze dit had opgezocht in het grote leugenboek waar ze waarschijnlijk wel vaker in kijken. We hebben de verzekering dus terstond opgezegd, wat wel premie betalen voor feesten en partijen, maar als er wat is kunnen ze door de telefoon al zien dat dit niet tot een schade uitkering leidt. Dus dat glasheldere kan er wel af.

Erkenning schade en ook uitbetalen waar ik voor verzekerd was.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Interpolis in behandeling genomen

Bericht van Interpolis

6 jaren geleden - Geachte heer of mevrouw, Op basis van de hier op de site verstrekte adresgegevens vind ik in onze systemen geen schaden of (opgezegde) verzekeringen. Kunt u mij het schadenummer laten weten? Dan kan ik uw schade laten herbeoordelen. U kunt uw reactie hier achterlaten of een e-mail sturen aan klachten@interpolis.nl. Alvast bedankt voor uw moeite. Met vriendelijke groet, Interpolis

Interpolis

Heeft op 09 maart 2012 om 12:05 geantwoord

We betreuren het zeer dat we geen reactie hebben mogen krijgen op onze vraag van 23 februari. Natuurlijk willen we meneer of mevrouw graag helpen, maar voor nu sluiten we hier de klacht.

Bericht van Interpolis

6 jaren geleden - Op onze oproep van vorige maand om ons meer informatie te geven op dit forum of via de e-mail kregen we geen reactie. Vandaar dat wij de klacht op dit forum sluiten. Mocht klager nog contact op willen nemen, dan kan dat natuurlijk via het e-mailadres klachten@interpolis.nl.

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Interpolis een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door ceta