Klacht: Wat kunnen jullie goed lezen

Sabre op 14 december 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Als ik geen antwoord krijg wat er geschreven is, i.p.v. domme antwoorden te geven, gaat er weer voor de zoveelste keer klachten doorgegeven te worden aan ACM omdat het nier normaal is, dat de klacht wordt opgelost, terwijl er antwoord wordt gegeven wat nergens op slaat. En waar om gevraagd wordt dus niet

Jullie zijn gewaarschuwd

En het gedonder begint weer.

Op 18 november 2021, zijn er 2 betalingen gedaan voor 2 pakketten uit het buitenland, op 20 november 2021, is er 1 betaling gedaan voor 1 pakket uit het buitenland.

2 datums worden vermeld, voor de inklaringskosten, zowel per e-mail, als bij het online betalen, wat bij het laatste gedaan is.
De bedragen zijn gewoon van mijn rekening gehaald.

Bij waar blijft mijn pakket, wordt er aangegeven, dat het gebracht wordt bij een afhaalpunt, en dat daar betaald kan worden.

Op 23 november 2021, zijn er 3 x een email verstuurd naar Postnl. Met het bewijs van de betaling.
Zelfs is er op die datum een onderzoek gestart, we houden u op de hoogte, ja wanneer wordt er dan antwoord gegeven, volgend jaar.
Asociaal gedrag hebben ze.

Wat gebeurd er, op 23 november 2021, storten ze de bedragen gewoon weer terug op de rekening.
Is dit normaal, betaal je, wordt het teruggestort.

Telefonisch contact hier over gehad, sorry niets bij de betaling te zien, weet dus niet waarom dit gebeurd is. Geld word teruggestort, hoe kan dit dan.

Ook krijg je geen bericht van wanneer je het pakket opgehaald kan worden.

Zo’n teringzooi is het daar.

ACM wordt hierover ingelicht ,voor de zoveelste keer, hoef dit niet te pikken.

Dit is niet voor het eerst dat er gedonder is , bij het betalen van pakketten uit het buitenland. Zelf zijn ze er 1 maand mee bezig geweest, van waar het pakket is, antwoord er op krijg je niet

Weer wordt er eens niet goed gelezen. Is bekend dat dit constant gebeurd.

En weer wordt er aangegeven, klacht opgelost. Hoe ze een klacht moeten oplossen, weten ze niet, is constant te lezen, omdat dit niet de eerste keer is, dat dit te lezen is.

Nu wil ik weten ,waarom de bedragen teruggestort zijn voor de inklaringskosten, van 3 parketten uit het buitenland.
Daar is toch over geschreven. Antwoord wil ik daar op, en niet een verhaal schrijven.

Ook is het asociaal, dat je geen bericht krijgt van wanneer de pakketten opgehaald kunnen worden.
Dreigen dat je de kans krijgt om het binnen 7 dagen op te halen, anders wordt het terug gestuurd.

Normaal is dit niet. Zelfs na de eerste e-mail voor de betaling, krijg je een dag later weer een mail, mat de vraag of je de eerste mail over het hoofd heb gezien, je moet dan wel binnen3 dagen betalen..

Over de rest wat er geschreven is, lees ik niets. Dat noemen ze antwoord geven,

Vanaf 14 en 16 november 2021, liggen er pakketten uit het buitenland, bij Postnl.

Het is nu 27 november 2021, en nu ligt er voor 2 pakketten een afhaal bericht in de brievenbus .Is dit absurd, dat het nu pas in de brievenbus ligt. En dan ook nog een melding hierover, dat de pakketten 7 dagen blijven liggen, anders worden ze teruggestuurd.

Belachelijk gewoon, je doet de betalingen en ze storten de bedragen gewoon terug. Asociaal gedrag is dit.

Waar blijft het bericht, voor het andere pakket?

Al weken is er gedonder met de pakketten uit het buitenland. Zelfs is er een pakket weken zoek geweest.

Dat er gelezen wordt wat er geschreven is, en niet van die domme opmerkingen schrijven

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Sabre