Klacht: Wat is Swiss Sense een vreselijk bedrijf

op 11 oktober 2016 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Ik heb ook erg slechte ervaringen met Swiss Sense. Ik ging dit voorjaar naar de winkel op zoek naar een slaapcombinatie waar ik heerlijk op kon slapen maar ben beland in een nachtmerrie. Ik heb een boxspring gekocht met een pocketveer matras echter dit blijkt veel te hard en stevig voor mij te zijn. Ik word elke nacht na een paar uren wakker met een zeer verstijfde rug en ribben en heb het benauwd (door de verstijfde ribben). Ik heb deze lichamelijke klachten op geen enkel ander bed en nog nooit eerder gehad. Ik had drie maanden omruilgarantie en zodoende na de verplichte maand proef-liggen mijn klachten gemeld. Ik was vanzelfsprekend in de veronderstelling dat ik andere opties had gezien de drie maanden omruilgarantie en hetgeen er op de site van Swiss Sense staat: “Ons doel is om iedereen te verrijken met ultiem slaapgenot. Samen met jou gaan we op zoek naar een voor jou persoonlijk en uniek slaapsysteem. Een slaapsysteem dat aan de hand van jouw wensen wordt samengesteld en waar je de komende jaren zorgeloos van kunt genieten zonder iedere avond na te hoeven denken over wat de nacht brengt. Iedere ochtend wakker worden met het gevoel van totale ontspanning en vrijheid”.
Deze prachtige woorden zijn alles behalve waar. Swiss Sense heeft mij de matrassen laten omruilen, op advies van hen toch weer een pocketveer matras terwijl ik had aangegeven dat ik hoogst waarschijnlijk niet tegen pocketveren kan, maar dit was volgens hen de enige juiste oplossing voor mij. Ze zeiden dat dit een heel ander soort matras is en beloofden mij opnieuw drie maanden omruilgarantie. Dit nieuwe matras ligt nog steeds veel te hard en stevig voor mij en de pijn in mijn rug en ribben wordt steeds erger. Ondanks de afspraken en beloftes geeft Swiss Sense aan dat ze niets meer voor me gaan doen en ik mijn aankoopbedrag niet retour kan krijgen. Ik ben juist naar een speciaalzaak gegaan omdat ik er vanuit ging dat men daar veel kennis had en goede service zou verlenen. Ik lig inmiddels permanent op de bank (wat overigens ook niet comfortabel ligt) en in mijn slaapkamer staat een nieuwe boxspring van een paar duizend euro waar ik niet op kan slapen. Ik ben lichamelijk volledig uitgeput door het slaapgebrek en de pijn elke nacht en ochtend. Ik ben aan het eind van mijn Latijn door de gebroken nachten en door deze ongelooflijke, bizarre strijd met Swiss Sense. De directieleden zijn volledig op de hoogte van de situatie maar het interesseert hen niets, zij gaan lekker naar huis om 17.00 uur, slapen hoogstwaarschijnlijk op een heerlijk bed en ik kan het bekijken. Ik laat de zaak nu verder aan mijn advocaat over want ben ten einde raad. Overigens belachelijk dat Swiss Sense het zover laat komen. Ik heb al veel slechte ervaringen gelezen op internet over Swiss Sense, wat een vreselijk, keihard en meedogenloos bedrijf is dit.

Ik zou mijn aankoopbedrag retour willen zodat ik mijn bed elders kan kopen en ik eindelijk weer lekker kan slapen.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Swiss Sense over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht C. Van der Bij

3 weken geleden - Swiss Sense heeft bovenaan mijn bericht gezet: "IN BEHANDELING" maar het is niet in behandeling. Swiss Sense wil niets meer doen ondanks alle afspraken, toegezegde garanties en ondanks het feit dat ik direct de klachten heb gemeld. Ik ben een paar duizend euro kwijt aan een bedrijf dat zo enorm veel verdiend, voor hen is dat geld niets maar voor mij is het heel veel. Ze weigeren om met een oplossing te komen en ik kan het uitzoeken. Swiss Sense behoort boven mijn bericht te zetten: "DE KLACHT WORDT NIET OPGELOST".

Alle klachten die gemeld zijn door C. Van der Bij