Klacht: Wat is het adres van Amsterdam International mail centre

op 25 mei 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dit is de route die mijn pakket zou hebben afgelegd!!
Ik heb nooit een verificatie ontvangen, en ook het adres is nergens te vinden waar ik dit kan ophalen.

De track en trace die ik van de verkoper heb gehad is LL869695803LU

2021-05-15 00:00
AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE, Item available at collection point

2021-05-15 00:00
AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE, Receiver not available and informed to pickup the item

2021-05-15 00:00
AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE, Item out for delivery

2021-05-15 00:00
AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE, Item out for delivery

2021-05-14 00:00
AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE, Arrival at delivery facility

2021-05-14 00:00
AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE, Departure from sorting centre

2021-05-14 00:00
AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE, Arrival at sorting centre

2021-05-14 00:00
AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE, Departure from inward office of exchange

2021-05-14 00:00
AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE, Incorrect address – item retained

2021-05-14 00:00
Import terminated

2021-04-20 00:00
AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE, Arrival at delivery facility

2021-04-20 00:00
AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE, Departure from sorting centre

2021-04-20 00:00
AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE, Incorrect address – item retained

2021-04-20 00:00
AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE, Arrival at sorting centre

2021-04-20 00:00
Import terminated

2021-04-20 00:00
AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE, Departure from inward office of exchange

2021-04-20 00:00
Presented at inward customs

2021-04-20 00:00
Arrival at inward office of exchange

2021-04-19 00:00
Luxembourg D LOGISTICS, Departure from outward office of exchange

2021-04-16 00:00
Luxembourg D LOGISTICS, Entry into the postal network

Nu de vraag nogmaals: Waar is dit adres? Waar ligt mijn pakket klaar? En hoe haal ik dit op? Wat heb ik nodig om het op te halen?

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik het adres kan vinden om mijn pakket op te halen, wat er schijnbaar al een maand ERGENS ligt, zonder dat ik wordt ingelicht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 25 mei 2021 om 09:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een te ontvangen pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Volgens mijn informatie kunt u het pakket afhalen bij de Karwei in uw buurt. Uiteraard is het zeer vervelend dat u daar geen bericht over heeft gehad en daarvoor mijn oprechte excuses. uw klacht heb ik geregistreerd zodat deze gebruikt kan worden om onze dienstverlening te verbeteren.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Heeft op 25 mei 2021 om 17:29 geantwoord

In eerste instantie mijn dank voor Klacht.nl, maar de klacht is niet opgelost door postnl..
Het zou een prima oplossing zijn geweest als er ook gekeken was naar de mogelijke datum van aankomst van mijn pakket. Mij werd namelijk verteld, bij de dichts bij zijnde Karwei, dat alle pakketten na 7 dagen weer worden terug gestuurd. Als u had gezien dat de aankomst van mijn pakket 20 april zou moeten zijn geweest dan kan deze dus nooit meer bij deze Karwei liggen?! Met andere woorden het pakket is nog steeds niet in mijn bezit. Nogmaals dank aan Klacht.nl, maar postnl. stuurt mij nu naar hun Klantenservice.

Met vriendelijke groet,
Rob Luiten,
Haarlem

Alle klachten die gemeld zijn door Rob Luiten