Klacht: Wat ging er niet fout?!

op 05 september 2015 over Veolia Transport in de categorie Openbaar Vervoer

Dit heb ik als klacht ingediend bij Veolia. Ik wilde hem hier toch echt eens melden. Want dit voorval is echt zo frustrerend!!!

Beste Veolia, op 5 september 2015 stond ik om 19:47 op halte Zuidpoort te wachten op de bus 37 die richting delfgauw ging. Om 20:03 had hij moeten komen. Deze bus is zonder enige aankondiging of vermelding (noch ter plaatse op de halte noch op internet) komen te vervallen. De eerste volgende bus 20:33, was er gelukkig wel. Eenmaal ingestapt wist de busfchauffeuse mij te vertellen dat 37 ‘vandaag een andere route rijdt en dat voor mijn halte Poortlandplein ik toch echt de bus 55 moet hebben.’ Ik ben uitgestapt en gelukkig kwam 55 vrij snel daarna. Ik bij de buschauffeur uitgelegd dat ik naar poortlandplein moet en dat ik vandaag met bus 55 moet ipv 37. Want dir rijdt een andere route volgens de buschauffeuse.’ De meneer van bus 55:’ Nee hoor. Ik rij helemaal geen andete route vandaag. Ik rij gewoon de normale route en ik kom
Niet langs poortlandplein.’ Zo, ondertussen ben ik een uur verder een geen stap dichterbij huis. Ik ben ontzettend boos!! Dit is toch geen manier van dienstverlenen?! Ik ben absoluut niet te spreken hierover. Wat kon ik doen?! Met mijn boodschappentas naar huis lopen. Dat was de reden waarom ik de bus wilde nemen in de eerste instantie. Geen bus, wachten in de kou, ronduit foute informatie van personeel en / of onwetendheid over de laatste te tijden route, plus nog eens totaal GEEN informatieverstrekking over vertragingen/uitval van bus. Het enige positieve aan deze zeer nare ervaring was dat de buschauffeuse van 37 een aardige vrouw was, ze stond me vriendelijk te woord.

Ik wil graag een reactie van u. Mocht u aanvullende informatie nodig hebben, dan verneem ik het graag.

Gegroet,

Bowen

?

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Veolia Transport

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Veolia Transport nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bowen