Klacht: Wat gekocht bij de veilingmeester

op 26 oktober 2011 over Mycom in de categorie Internetshops - Computers en accessoires

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gisten had ik wat gekocht bij de veilingmeester van MyCom. Vervolgens kreeg ik veel te laat de volgende mail

Gefeliciteerd! U heeft het hoogste bod op kavel 908434: 7″,4GB,Silver op de MyCom Veiling. U dient het kavel binnen 2 dagen af te rekenen. Mocht u dit niet doen en van de aankoop af willen zien, dan zullen wij de veilingkosten a 3,50 euro echter wel in rekening brengen en vervalt de reservering op het kavel. Via onderstaande link kunt u het kavel bestellen en afrekenen voor het door u geboden bedrag: 69.94 euro

Met vriendelijke groet,
De Veilingmeester
Normaal, helaas kreeg ik er ongeveer 500 stuks, er was een foutje in het systeem, antwoord van hun kant ik moest niet zeuren

Gewenste Oplossing:

Dit is niet op te lossen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Mycom in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mycom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mycom

Heeft op 28 oktober 2011 om 00:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hoewel een oplossing niet mogelijk is, hebben we voor de toekomst verbetering beloofd. Tevens heb ik een fijn gesprek met deze meneer gehad.
Als tegemoetkoming is een geste aan meneer gegeven.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Mycom beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door aartman