Klacht: Wat een slecht bedrijf zeg .. als ik de directeur was zal ik me kapot schamen!

op 04 juni 2021 over A-Meubel in de categorie Meubelwinkels

Meubels zijn oke maar bestel ze bij een ander ….
Maar komen afspraken niet na, planning onbereikbaar, onbeleefd, reageren niet op WhatsApp. reageren zeer traag op email. Bij levering kloppen de facturen niet. Beloofde SMS blijft uit … zit je dan heel de dag te wachten.
Lieve mensen bedenk u voor u met dit bedrijf in zee gaat of… neem al deze ergernis voor lief .. en wacht 16 weken op je meubels.
Logbook
Gebeld 10:00 32 min in de wacht
dan bericht dat er een systeem storing is….
Gebeld 11:50 13 mensen in de wacht 34 min. dan mededeling o sorry mijn systeem loop vast. Wij bellen u terug .. nu afwachten of ze het doen … eerlijk zie vandaag niets geleverd worden … maar we geven ze het voordeel van de twijfel… tot heden geen reactie op email en WhatsApp

Vandaag de stoelen geleverd.
Boek sluiten en nooit geen zaken meer mee doen

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar A-Meubel over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door A-Meubel in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat A-Meubel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

A-Meubel

Heeft op 21 mei 2021 om 17:53 geantwoord

Beste Jan van Dopperen,
Dank u wel voor uw review en onze welgemeende excuses voor de samenloop van omstandigheden in uw bestelling. Wij doen elke dag opnieuw ons best om bij alle honderden nieuwe klanten per dag tevreden meubels af te leveren. Dit gaat normaliter altijd goed maar een heel enkele keer gaat er toch wat mis maar dan lossen wij dat op. Door een menselijk gemaakte fout is er in het magazijn iets verkeerd gegaan in de levering van uw bestelde stoelen. Dit hebben wij echter direct opgelost. Wij komen a.s. dinsdag alsnog direct bij u uw bestelde stoelen bezorgen.
Wij hebben vanaf het moment dat u uw bestelling heeft geplaatst ons best gedaan u tevreden te houden. Zo hebben wij bijvoorbeeld eerder een deellevering met u ingepland en hebben wij naar ons weten ook dit probleem met u opgelost. Dat u achteraf niet tevreden bent vinden wij jammer om te vernemen maar zullen wij uw melding intern opnemen om in de toekomst u beter van dienst kunnen zijn en beter aan uw verwachtingen kunnen voldoen. Wij wensen u ondanks de situatie, waar wij u graag onze welgemeende excuses voor aanbieden, alvast ontzettend veel woonplezier toe van uw prachtige meubels.
Vriendelijke groet,
A-Meubel

Alle klachten die gemeld zijn door ikzijdegek