Klacht: Wat een shitbedrijf

op 06 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Regelmatig bestel ik via internet spullen die dan door Postnl worden bezorgd. Natuurlijk is de werkende klasse niet de hele dag thuis om de pakketten te ontvangen. Na de eerste keer niet thuis krijg je een kaartje door de bus en kun je de datum van leveren aanpassen oa met de Postnl app.
NIEMAND kijkt daarna ondanks dat je een bevestiging krijgt dat de levering op de dag wordt gebracht die je gekozen hebt in de app. Ze komen gewoon weer de volgende dag, als je opnieuw op het werk bent.
Kunnen ze nu niet gewoon doen wat ze zeggen en rekening houden met wat de klant wil ? waar is die app dan voor, voor Jan met de korte achternaam ?
SHitbedrijf, krijg nu de bestelde spullen 3 dagen later, en moet speciaal het dorp in om de pakketten zelf op te halen. Daar betaal je dan voor, service waar je niets aan hebt, je mag wel geld toe hebben.

Als de bezorger zich aan de voorstellen in de app houdt en de pakketten aflevert op die voorgestelde tijdstippen.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw Veldkamp, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het spijtig om te vernemen dat dit pakket niet op de dag van uw keuze is aangeboden. Mijn excuses hiervoor. Dit wil ik graag voor u bekijken. Zou u zo vriendelijk willen zijn om de barcode van dit pakket nog door te geven en aan willen geven voor welke datum u had gekozen? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht JAVeldkamp

4 maanden geleden - Barcode 3S TVJQ 0080 9761 1 En ik noem het niet spijtig maar klote ! Sorry voor het taalgebruik maar dit flikken jullie elke keer. Geen enkele bezorger doet wat op de briefjes staat erg hinderlijk. Voor 22 uur andere levertijd kiezen ? Vergeet het maar, ze kijken er niet eens naar!

Heeft op 10 juli 2017 om 13:40 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Veldkamp,

Hartelijk bedankt voor de aanvullende informatie. Ik zie dat uw verzoek inderdaad in het systeem is verwerkt. Ik vind het kwalijk dat dit vervolgens niet correct is uitgevoerd.

Ik heb hier een klacht over opgemaakt. U zult hier geen bericht meer over ontvangen, maar dit komt terecht bij de leidinggevende op het bezorgkantoor en die zal dit bespreken met de medewerkers en passende maatregelen nemen om voortaan correct te laten verlopen.

Heeft op 10 juli 2017 om 20:51 geantwoord

Er is voor mij niets veranderd, ik moest gewoon zelf met de tv van meer dan een meter beeldscherm over de straat zeulen. Ondanks dat er bezorgkosten waren betaald. Ik heb er totaal geen vertrouwen in maar de tijd zal het leren. O ja, ik heb zelfs 2 x eerder vrij moeten nemen om het pakket te ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door JAVeldkamp