Klacht: Wat een rotbezorgservice! Niet komen opdagen

op 22 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Al voor de zoveelste keer wacht ik urenlang thuis en krijg ik na de tijd dat ze zouden komen een melding dat ik niet thuis was!!! Ik heb de artikelen nu direct nodig!! Een dag voor vrij genomen en thuis gezeten. Hoe durven ze te doen alsof ze zijn geweest. Dit is alweer de derde keer!

Ik heb het vandaag nodig dus ik verwacht dat ik het alsnog krijg

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 22 juli 2017 om 12:28 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor het melden van uw klacht. U geeft aan dat de chauffeur diverse keren niet heeft aangebeld en u ook geen kaartje heeft ontvangen. Dit is natuurlijk heel vervelend en ik begrijp dat u hier boos over bent. Ik zal uw situatie voorleggen aan het depot, zodat uitgezocht kan worden wat er mis is gegaan. In ieder geval wil ik u hiervoor graag mijn excuses aanbieden.

Zo te zien is de bezorger vandaag onderweg met uw zending en wordt deze vanmiddag nog bij u aangeboden.

Hartelijke groet,

Tom
Webcare Specialist
DHL Parcel

Heeft op 22 juli 2017 om 15:29 geantwoord

Wauw. Dit lijkt wel een grap!!!!!! Alweeer niet geweest en aangeven dat ik niet thuis was. Als DHL de bezorger is van een bedrijf voor mij echt geen bestellingen meer. Heb het gehad met dit bedrijf. Ze kunnen ook niets voor je doen. Hoe vaak ik ook heb gebeld

Alle klachten die gemeld zijn door Nurcccccccc