Klacht: Wat een ramp deze firma

op 10 augustus 2017 over Brandeal in de categorie Internetshops - Kleding

Heb 2 verschillende order bij deze firma geplaatst. Eerste order duurde uiteindelijk 6 weken voordat ik mijn polo’s had. De 2de order 1 dag later geplaatst dan order 1 wacht ik nu ook al weken op.
Na contact met Brandeal werd mij gegarandeerd dat de order gisteren zou worden uitgeleverd maar tot mijn verbazing wederom een mail van Brandeal dat mijn order vertraging heeft en pas 3 augustus bij hun is.
Ik heb mijn order geannuleerd en kan nu 5-7 werkdagen wachten voordat ik het geld terug heb.

Wil mijn geld terug!!!!!!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brandeal over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Brandeal in behandeling genomen

Bericht van Brandeal

1 maand geleden - Beste Jan Willem, Wat vervelend dat je al 2 keer zo lang hebt moeten wachten. Onze excuses hiervoor! Wij hebben zelf geen voorraad, maar wij bestellen de producten bij de leverancier na afloop van elke aanbieding. Ondanks dat wij vooraf precies weten hoeveel items wij tijdens een deal kunnen aanbieden, kan het soms voorkomen dat de doorgegeven voorraad achteraf niet blijkt te kloppen. In zo’n geval kunnen sommige orders gedeeltelijk of in zijn geheel niet geleverd worden. Wij hebben je inmiddels toegezegd dat het geld aan je zal worden teruggestort en dat zal dan ook zeker gebeuren. Helaas kan dit door administratieve redenen maximaal 5-7 werkdagen duren, wat niet wil zeggen dat dit ook het geval zal zijn. We dragen er zorg voor dat het geld zo snel als we kunnen bij je terug komt. Met vriendelijke groet, Brandeal Webcare

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brandeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brandeal

Heeft op 29 augustus 2017 om 14:17 geantwoord

Beste Jan Willem,

Inmiddels is het bedrag van deze bestelling op 27-7 terug aan je overgemaakt, we gaan er dan ook vanuit dat je dit geld in goede orde terug hebt ontvangen. We hopen dat je tevreden bent met deze oplossing en dat we je wellicht een volgende keer weer als klant zullen mogen begroeten.

Brandeal Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door jwn66