Klacht: Wat een onbeschoft bedrijf

op 26 juli 2017 over Decor wonen & slapen in de categorie Huishoudelijke winkels

Hele slaapkamer set besteld. Zou 8 weken levertijd zijn.. oude kledingkast al weggehaald voordat we op vakantie gingen want als we terugkwamen zou alles geleverd worden. 14 weken later werden we gebeld…. kast kon niet geleverd worden of we weer een maand wilde wachten. Nou nee.. geen kast geen nachtkastje.. maar wil wel het bed. Zou maandag geleverd worden. Maandag om 16.00 niks gehoord en gezien. Ik maar even bellen. Mevrouw u staat niet op de lijst wij hebben u zaterdag 1 keer gebeld maar geen gehoor. Wij zijn helemaal niet gebeld en sws waarom geen voicemail ingesproken dat het niet doorgaat? Had heel de dag vrij genomen. Gaat dat mens van klantenservice in het zwaar gebrekkig Nederlands Turks maar tegen me in… oké doe dan vrijdag maar… Nou das over 2 dagen.. Ik ben benieuwd. Noooit meer iets via deze vieze gore oplichters. Sluiten die tent!!

Wanneer ik niet meer onbeschoft te woord word gestaan en mn bed een keer geleverd word.. is nu 16 weken verder. 23 weken zwanger en ik slaap op een matras op de grond!!!!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Decor wonen & slapen

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Decor wonen & slapen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MumOfTwins