Klacht: Wat een idioten !

op 07 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Als je een pakket naar Frankrijk verstuurd,dan zal dat zeer zelden aankomen met Postnl.Het pakket zal nooit en te nimmer ,worden aangeboden aan de geadresseerde.Het pakket gaat naar een depot,en daar moet de geadresseerde het opkomen halen,zonder dat de geadresseerde weet dat het daar ligt.Het kan zowel in noord Frankrijk liggen ,als in zuid Frankrijk,want dat maakt niets uit,want de geadresseerde wordt niet geinformeerd dat het pakket is aangekomen.Ik verdenk Postnl er dan ook van dat ze de boel bedonderen,en alles in Nieuwegein opslaan,daar zie ik dat tuig wel vooraan,en dat er niets de grens overgaat.Prachtig verdien model.En dan een vrouwtje inhuren om de klacht te behandelen,want de boze klant ,gaat eerder tekeer tegen een mannelijk idioot dan een vrouw,ook al is dat ook een idioot.
En dan komt het pakket na een maand of twee eindelijk retour,meestal kapot gegooid en zwaar beschadigd.En dat keer op keer.PASOP !! nooit meer iets versturen met deze idioten buiten Nederland.Je mag van geluk spreken als er iets aan komt. En zich dan doodstil houden,omdat ze weten dat het geld gaat kosten. Ze willen met de grote jongens meedoen,maar ze bakken er niets van.

Als ze stoppen met pakketten naar het buitenland te sturen,en ze zelf de pakketten daar gaan bezorgen,daar betaal ik ze tenslotte ook voor ! En niet de schuld af te schuiven op hun zelf gekozen partners !!!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer Kunst, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorging van door u verzonden pakketten naar Frankrijk niet goed verloopt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Helaas hebben wij van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvangen wij graag alsnog de volgende informatie: - De trackingcode of codes van de betreffende pakketten Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht A.Kunst

3 maanden geleden - Hou nu eindelijk is op met die onzin,van het spijt ons,het spijt jullie helemaal niets,dat blijkt wel uit jullie reacties. Hieronder staat ook zo'n voorbeeld van een van jullie idioten,maar op een reactie terug,daar kan ik eeuwen op gaan wachten. Postnl is een zeer onbetrouwbaar flutbedrijf,zonder enig bestaan recht. Laat die idiote van het onderstaand bericht eens antwoorden op mijn mails ? Klantenservice mijn reet,je heb geen idee zeker wat service betekend ? De groeten !! We hebben vandaag telefonisch contact met elkaar gehad met betrekking tot een door u bij ons aangeboden zending met bestemming Frankrijk, waaraan de barcode 3SKAAG4519255 is toegekend en welke in uiterlijk beschadigde staat bij u aangeboden is geweest. Zoals met u besproken vindt PostNL dit uiterst vervelend en biedt u dan ook nogmaals haar excuses hiervoor aan. Ook voor het traject dat u inmiddels heeft doorlopen via onze klantenservice dat helaas niet tot een bevredigend gevoel heeft geleid. Uw zending is met ingang van vandaag gescand in Nieuwe Gein en zal nog dienen binnen te komen in ons depot Onbestelbare Stukken. Zodra uw zending daar komt zal men foto's van de zending maken. Zodra deze foto's beschikbaar zijn gesteld zal ik uw dossier overdragen aan onze schade-afdeling ter beoordeling ervan. Zodra ik van hen dan een tegenbericht heb mogen ontvangen zal ik u nader informeren over de afwikkeling van de door u bij ons ingediende schade-claim. Ik zal uw zending bewaken tot aan het einde van deze week mocht uw zending dan niet in bovengenoemd depot zijn ontvangen dan houden we uw zending begin volgende week opnieuw in de gaten en zullen zo snel als maar mogelijk is verdere actie voor u ondernemen op de wijze zoals door mij vermeld in de hier boven genoemde alinea's. Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, I. Leyen Onderzoeker CSI PostNL Pakketten

Reactie van de melder van de klacht A.Kunst

3 maanden geleden - Pakket is verzonden op 22 Juni en op Maandag 3-09-2018 tegen de afspraak ,hier weer afgeleverd ! In ruim twee en een halve maand is Postnl er niet in geslaagd om het pakket binnen Europa zone 1 te bezorgen ! JULLIE MOETEN JE KAPOT SCHAMEN !!!!

Heeft op 07 september 2018 om 20:21 geantwoord

Geachte heer Kunst,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat er meerdere dingen zijn fout gegaan betreffende uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik heb de 3S-code in het bericht opgezocht en ik heb gezien dat er momenteel een onderzoek gaande is betreffende de situatie. Volgens mijn gegevens heeft u vandaag ook contact gehad met ons via de telefoon, klopt dit? Ik zie dat er verder vervolgafspraken zijn gemaakt, bijvoorbeeld over het taxatierapport. De onderzoeksafdeling pakt het vanaf hier in ieder geval verder op, dus ik hoop dat zij u verder kunnen helpen. Nogmaals mijn excuses!

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door A.Kunst